Massey Ferguson serii 4700 z europejską kabiną
Trzy modele ciągników Massey Ferguson serii 4700 mają obecnie kabinę zaprojektowaną i produkowaną w fabryce w Bouvais we Francji.
Ciągniki te napędzane są 3-cylindrowym turbodoładowanym silnikiem AgcoPower o pojemności 3,3 l spełniającym normę czystości spalin Euro IV. Dostępne są modele: 4707 (75 KM), 4708 (85 KM) i 95-konny 4709.
Standardowo ciągniki wyposażane są w mechaniczną przekładnię z 12. biegami do przodu i 12. do tyłu. Operator ma do dyspozycji 6 biegów podstawowych w dwóch zakresach. Przekładnia jest skonstruowana tak, aby operator miał 8 biegów w zakresie prędkości od 4 do 12 km/h. Standardowo dostępna jest przekładnia z rewersorem mechanicznym, a opcjonalnie elektrohydraulicznym. Maksymalna prędkość ciągników MF serii 4700 wynosi 40 km/h.
Przedni napęd oraz blokada tylnego mostu załączane są elektrohydraulicznie. Przedni napęd rozłącza się automatycznie po przekroczeniu prędkości 14 km/h. W układzie hydraulicznym pracują dwie pompy. Większa o wydajności 65 l/min obsługuje tylny TUZ oraz wyjścia hydrauliki roboczej. Mniejsza, o pojemności 27 l/min. zapewnia przepływ oleju do układu kierowniczego, załączania napędu przedniego oraz jego blokady i wałka WOM.
Oficjalna prezentacja MF4700 z europejską kabiną odbędzie się podczas tegorocznych targów Agritechnica w Hanowerze w Niemczech.