Marketing w agrobiznesie z Agroconem
W dniach 20-21 listopada br. we Wrocławiu odbędzie się godne uwagi wydarzenie w świecie agrobiznesu. To już piąta edycja tej imprezy. Konferencja Agrocon to unikatowe spotkanie, podczas którego uczestnicy z branży rolniczej mają okazję zdobyć cenną wiedzę.
Jak zapewnia organizator, to wyjątkowe połączenie najnowszych trendów w marketingu i strategii z praktycznymi przykładami zastosowania ich w agrobiznesie. Najbliższa edycja zgromadzi ekspertów z różnych sektorów. Będą obecni: przedstawiciele Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, duzi gracze rynkowi, specjaliści ds. strategii i marketingu, a także mniejsi przedsiębiorcy. Program wydarzenia został tak zaprojektowany, aby dostarczyć uczestnikom nie tylko wiedzy teoretycznej, ale także narzędzi, które pomogą im odnosić sukcesy w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości agrobiznesu.
– Wzięliśmy pod uwagę zgłaszane potrzeby i podczas tej edycji mamy aż dwa dni konferencji. Zaczynamy od tematów z zakresu strategii marketingowej. Drugiego dnia będziemy omawiać studia przypadków, również na bazie paneli z czołowymi przedstawicielami rynku. Szykujemy dla naszych uczestników prawdziwą ucztę wiedzy i inspiracji – mówi Magdalena Urbaniak, organizatorka konferencji Agrocon.
Pierwszy dzień wydarzenia poświęcony będzie strategii marketingowej w agrobiznesie. Uczestnicy poznają najnowsze trendy, które już teraz kształtują rynek oraz przyszłość sektora rolno-spożywczego. Wśród prelegentów tej części znajdą się m.in.: Wojciech Ławniczak, Paweł Tkaczyk czy Maciej Sznitowski. Drugi dzień będzie dotyczyć analizy case study. Tu na scenie pojawią się: Stefan Krajewski z MRiRW, Cezary Borkowski z Grupy Azoty, Marcin Spitalniak z grupy Osadkowski, Marcin Cywiński z firmy Continental. Organizatorzy postawili, oprócz wystąpień, na formułę paneli dyskusyjnych, w których udział wezmą liderzy rynkowi oraz przedstawiciele mniejszych firm, co pozwoli na szeroką wymianę doświadczeń i wiedzy.
Jak informuje Magdalena Urbaniak, Agrocon to doskonała okazja do nawiązania nowych kontaktów i wymiany doświadczeń, ponieważ uczestnicy każdego dnia mają możliwość spotkań z ekspertami na żywo, również tymi przybyłymi w charakterze gości. Dwa dni intensywnych wykładów i paneli dyskusyjnych dostarczą narzędzi, które pomogą zbudować przewagę konkurencyjną i zapewnić dalszy rozwój w dynamicznej branży.
Zarejestrujcie się już dziś na agrocon.maxtractor.agency/#bilety i dołączcie do grona uczestników Agrocon 2024. Dla czytelników RPT i portalu Agropolska.pl przygotowano specjalny kod RPT100AGROCON obniżający cenę biletu o 100 zł.
- Artykuł ukazał się w wydaniu 11/2024 miesięcznika "Rolniczy Przegląd Techniczny". ZAPRENUMERUJ