Pięć ofert programów promocyjnych i (bądź) informacyjnych dotyczących promocji polskich produktów spożywczych wpłynęło do końca lutego do Agencji Rynku Rolnego.
Pięć ofert programów promocyjnych i (bądź) informacyjnych dotyczących promocji polskich produktów spożywczych wpłynęło do końca lutego do Agencji Rynku Rolnego.
Łączny budżet programów wynosi prawie 14 milionów euro - informuje na stronie internetowej ARR. W ramach kampanii w Polsce, Niemczech, na Litwie, na Ukrainie, w Estonii, Chinach, Wietnamie i Zjednoczonych Emiratach Arabskich promowane będzie mięso drobiowe wysokiej jakości produkowane w systemie QAFP, pomidory, makarony oraz mleko i przetwory mleczne (sery, mleko pitne, jogurty).
Swoje oferty złożyły: Krajowa Rada Drobiarstwa-Izba Gospodarcza, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków Pod Osłonami, Polska Izba Makaronu, Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Związek Rewizyjny i Konsorcjum w składzie: Polska Izba Mleka (Lider) oraz Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka (Konsorcjant).