Chcą promować polskie produkty

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: (em) | redakcja@agropolska.pl
05-03-2015,14:40 Aktualizacja: 05-03-2015,15:44
A A A
Pięć ofert programów promocyjnych i (bądź) informacyjnych dotyczących promocji polskich produktów spożywczych wpłynęło do końca lutego do Agencji Rynku Rolnego.
 
Łączny budżet programów wynosi prawie 14 milionów euro - informuje na stronie internetowej ARR. W ramach kampanii w Polsce, Niemczech, na Litwie, na Ukrainie, w Estonii, Chinach, Wietnamie i Zjednoczonych Emiratach Arabskich promowane będzie mięso drobiowe wysokiej jakości produkowane w systemie QAFP, pomidory, makarony oraz mleko i przetwory mleczne (sery, mleko pitne, jogurty).
 
Swoje oferty złożyły: Krajowa Rada Drobiarstwa-Izba Gospodarcza, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków Pod Osłonami, Polska Izba Makaronu, Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Związek Rewizyjny i Konsorcjum w składzie: Polska Izba Mleka (Lider) oraz Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka (Konsorcjant).
Poleć
Udostępnij
WAŻNE TERMINY

do 12.06.2024 - termin rejestracji udziału w bezpłatnym szkoleniu on-line: "Ekonomiczne uwarunkowania nawożenia w rolnictwie"

17.06.2024 - termin egzaminu dla osób ubiegających się o wpis do rejestru inspektorów rolnictwa ekologicznego

do 30.06.2024 - termin udzielania przez ARiMR kredytów płynnościowych dla producentów rolnych oraz kredytów skupowych

do 1.07.2024 - termin składania wniosków o przyznanie pomocy finansowej w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027. Termin wprowadzania zmian we wnioskach został wydłużony do 16 lipca.

do 30.09.2024 - składanie wniosków o dotację dla Kół Gospodyń Wiejskich