WorldFood w Stambule. Europejska wołowina rusza na podbój Turcji
Już na początku września, podczas targów WorldFood w Stambule, tysiące odwiedzających będą mieli szansę poznania, zainicjowanej przez Związek Polskie Mięso i realizowanej na terenie Turcji, kampanii "Zasmakuj w Europie".
W trakcie jednego z najważniejszych wydarzeń branży spożywczej, organizatorzy projektu zaplanowali kampanię informacyjną na stoisku, a także konferencję prasową oraz panel dyskusyjny, poświęcone tematyce europejskiej wołowiny.
Kampania to inicjatywa informacyjno-promocyjna mająca na celu budowanie pozytywnego wizerunku europejskiego mięsa wołowego oraz wiedzy na jego temat. Działania, zaplanowane na terenie Turcji w latach 2015-2017, skoncentrowane są przede wszystkim na współpracy w obszarze B2B oraz komunikacji z liderami opinii.
Europejska wołowina promuje się w Turcji. Kampania potrwa dwa lata
W realizacji tych założeń kluczowe znaczenie ma udział przedstawicieli kampanii w prestiżowych spotkaniach branżowych, które są doskonałą szansą do budowania bezpośrednich relacji z liderami opinii i potencjalnymi parterami biznesowymi.
W roku inaugurującym kampanię, organizatorzy jednogłośnie wybrali międzynarodowe targi WorldFood w Stambule - 4-dniowe wydarzenie, skupiające corocznie ponad 350 wystawców sektora spożywczego z całego świata, oraz ponad 15 tys. odwiedzających.
- Naszym celem, podczas targów WorldFood, jest wyróżnienie się, zarówno na mapie wystawienniczej, jak również w tureckim sektorze handlowym. W komunikacji stawiamy na uczciwe, jasne zasady współpracy biznesowej, wysokiej jakości bezpieczny produkt i nowoczesną formę przekazu. Dlatego odwiedzający nasze stoisko, oprócz pakietu przejrzystych materiałów informacyjnych, mogą liczyć na rozmowę z ekspertami branżowymi i producentami mięsa, a także degustację potraw przygotowanych na bazie wołowiny. Z kolei dla opiniotwórczej grupy mediów i liderów opinii, przewidzieliśmy dodatkowe spotkania tematyczne - mówi Witold Choiński, prezes Związku Polskie Mięso.
Embargo mniej odczuwalne. Stawiamy na Chiny, Algierię, Turcję, Indie i Iran
Ponadto, pierwszego i trzeciego dnia targów zaplanowano konferencję prasową i panel dyskusyjny, z udziałem europejskich specjalistów reprezentujących cały łańcuch produkcyjno-dystrybucyjny.
W ten sposób organizatorzy chcą w jak najbardziej kompetentny sposób przedstawić liderom opinii, handlowcom i mediom wyróżniki biznesowe i jakościowe, charakteryzujące europejski rynek mięsny.
Za organizację wszystkich aktywności przewidzianych w programie targów, a także realizację działań komunikacyjnych i promocyjnych w ramach kampanii, zarówno na terenie Polski, jak i Turcji odpowiada agencja MEDIACAP SA.