Rozdają nagrody za zakup wieprzowiny
Wystartowała kampania "Mięso i wędliny QAFP. Dobry Smak z Natury", mająca na celu promocję kulinarnego mięsa wieprzowego i wędlin wieprzowych wyprodukowanych w systemie jakości QAFP.
Organizatorem programu finansowanego z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego jest Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI), a partnerem akcji, która potrwa cały miesiąc, jest sieć sklepów Alma.
Program promocyjny zogniskowany jest wokół degustacji produktów QAFP w sieci sklepów Alma oraz konkursu dla konsumentów, w którym główną nagrodą jest uczestnictwo aż 5 laureatów w specjalnym, prestiżowym Warsztacie Kulinarnym QAFP - "Zdrowe gotowanie z QAFP".
Polacy coraz częściej stawiają na wędliny premium
Dwuczęściowy konkurs przewiduje etap kulinarno-artystyczny, obejmujący przygotowanie dowolnego dania bądź przekąski z użyciem produktu QAFP, a następnie zamieszczenie jego zdjęcia na Facebooku lub Instagramie.
Aby jednak powalczyć o główną nagrodę, należy zarejestrować swój paragon, za który dokonało się zakupów, a następnie odpowiedzieć w ciekawy sposób na proste pytanie związane z tematyką QAFP.
Więcej na stronie www.dobrysmakznatury.pl, gdzie ogłaszane są działania kampanii i można rejestrować paragony konkursowe.