Dla rolnika liczy się wysokość i szybkość udzielonego kredytu
Bank BGŻ BNP Paribas zajął pierwsze miejsce w rankingu Bank Najlepszy dla Rolnika 2016 przygotowanym przez agencję badawczą Martin&Jacob.
Banki biorące udział w rankingu były oceniane przez 1200 rolników w czterech kategoriach: ocena oferty bankowej, jakość obsługi, warunki lokalowe oraz opinia o banku. W sumie ocenie poddano 26 elementów w 26 bankach.
Z badania wynika, że współczesny rolnik ocenia atrakcyjność banku poprzez wysokość udzielonego kredytu, krótki czas oczekiwania na decyzję kredytową, a także dostęp do bankowości internetowej.
BGŻ BNP Paribas publikuje wyniki. Integracja słono kosztuje
- Wyniki badania potwierdzają naszą mocną pozycję lidera w obszarze agrobiznesu. To wyróżnienie cieszy nas tym bardziej, że zostało ono przyznane przez klientów, czyli osoby korzystające na co dzień z oferty banków - mówi Bartosz Urbaniak, członek zarządu BGŻ BNP Paribas, odpowiedzialny za obszar bankowości MŚP i agro.
Podkreśla, że aktualne wyniki finansowe wskazują, że oferta banku "w pełni odpowiada na oczekiwania klientów". - Dlatego te badania traktujemy bardzo poważnie. To dla nas pewnego rodzaju barometr świadczonych usług. Staramy się wyprzedzać potrzeby klientów, nieustannie poszukujemy nowych rozwiązań, które spełniają ich oczekiwania na każdym etapie prowadzonej przez nich działalności. Posiadamy już ponad 30 proc. udział w rynku kredytów dla sektora agro - dodaje Urbaniak.
Przedstawiciele banku zwracają uwagę, że Grupa BNP Paribas jest obecna na pięciu kontynentach, co ma kapitalne znaczenie w zakresie wsparcia dynamicznie rozwijającego się eksportu.
Specjalna oferta BGŻ BNP Paribas dla przedsiębiorców rolnych
***
Badanie zostało zrealizowane przy użyciu metody ilościowej (technika CAWI) i jakościowej (czaty z rolnikami) w listopadzie i grudniu 2015 roku.
W pierwszej kolejności respondenci mieli wskazać te elementy w ramach standardowo wybranych obszarów do badania bankowości, które są według nich nich istotne.
W badaniach ilościowych rolnicy oceniali wyróżnione wcześniej elementy. Skala ocen, jaką posługiwali się respondenci, to od 1 do 10, gdzie 1 była oceną najniższą, a 10 była przyznawana tym elementom, które zostały najlepiej ocenione.