Orlen szuka dostawców kiełbasek. "Wyłącznie z mięsa wieprzowego z polskich hodowli"

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: PAP, (DK) | redakcja@agropolska.pl
27-07-2024,7:30 Aktualizacja: 27-07-2024,0:25
A A A

Orlen szuka dostawców parówek, w tym z szynki i o smaku kabanosa, a także kiełbasek, do marki własnej hot-dogów. Odpowiedzi na opublikowane w piątek zapytanie w tej sprawie zainteresowani mogą składać do 20 sierpnia - podał w ogłoszeniu koncern.

Jak wyjaśnił Orlen, postępowanie dotyczące „zakupu i dostaw parówek i kiełbasek, jako surowca do marki własnej w kategorii hot-dog” będzie prowadzone w dwóch etapach, przy czym pierwszy z nich - w trybie zapytania o informację - ma na celu pozyskanie danych odnośnie potencjalnych dostawców produktów, jak wskazano, „wyłącznie z mięsa wieprzowego z polskich hodowli”.

orlen, oze, biomasa, elektrociepłownia, kukurydza

Orlen poszukuje dostawców kolb kukurydzy, miskanta i wierzby energetycznej

Orlen Południe, w związku z uruchamianą instalacją do produkcji bioetanolu drugiej generacji wraz z elektrociepłownią biomasową, szuka dostawców kolb kukurydzy, miskanta i wierzby energetycznej. Odpowiedzi na opublikowane przez spółkę...

Koncern zapowiedział, że na podstawie uzyskanych informacji dokona prekwalifikacji, czyli określenia zamkniętej listy oferentów, do których skierowane zostanie następnie zapytanie o ofertę, już w ramach drugiego etapu postępowania. Jak wyjaśniono w ogłoszeniu, dotyczy ono "parówek i mega parówek z szynki, parówek i mega parówek o smaku kabanos, a także parówek i mega parówek Italiana oraz kiełbasek i mega kiełbasek, odpowiednio o gramaturze 70 g oraz 110 g".

Orlen podkreślił w opublikowanej dokumentacji postępowania, że w kolejnych jego etapach „złożone oferty będą podlegały ocenie formalnej, technicznej oraz handlowej”. Koncern podał także, że odpowiedzi w ramach postępowania można składać do 20 sierpnia tego roku.

Po pierwszym kwartale tego roku Orlen informował, że posiada w Polsce 1925 stacji paliw, gdzie prowadzi jednocześnie sprzedaż produktów i artykułów pozapaliwowych, w tym artykułów spożywczych i żywności. Koncern zapowiadał wówczas, że nakłady inwestycyjne w jego segmencie detalicznym mają wynieść w tym roku 1,1 mld zł.

Poleć
Udostępnij