Joskin – nowe modele przyczep Delta-CAP
Do burtowych przyczep Joskin o nazwie Delta-CAP dołączyły dwa nowe modele: 5025/17DR140 i 5025/19DR160.
Nowe przyczepy mają wyższe burty, dzięki czemu objętości ich skrzyń wynoszą odpowiednio 17 i 19 m³ (DIN). Burty mają wysokości 800 + 600 mm i 800 + 800 mm.
Szczelna plandeka Joskin Telecover
Przyczepa Delta-CAP ma trójstronny wywrot, dzięki czemu może być używana sama lub ze sprzęgniętą z tyłu przyczepą Tetra-CAP. Kąt wywrotu skrzyń na bok wynosi 40 - 48°, w zależności od zastosowanych kół. Długość całkowita tych pojazdów nie przekracza w zestawie dwóch przyczep z ciągnikiem 18,75 m. Jest to wartość limitu długości zestawu obowiązujący w niektórych europejskich krajach. Dzięki takiej konfiguracji można znacząco zwiększyć objętość i tonaż przewożonych ładunków w jednym kursie takiego zespołu pojazdów. Dla przykładu - połączenie przyczepy Delta-CAP 5025/19DR160 i Tetra-CAP 5025/19R160 daje objętość ładunku (wg DIN) aż 38 m³.
Ocynk i parabole
Przyczepy Delta-CAP mają ramy i dyszle zabezpieczone przed korozją poprzez cynkowanie. Producent zastosował zawieszenie oparte na resorach parabolicznych. Wydajność pojazdów jest uzależniona nie tylko od prędkości przejazdów, ale i również szybkości opróżniania skrzyń ładunkowych. Dlatego istotny okazał się duży kąt uzyskiwany podczas unoszenia wyładunku. Sposób zaczepiania przyczep, powodujący przenoszenie części ciężaru ładunku na oś ciągnika, pozwala zwiększać jego przyczepność.
Przyczepy mają możliwość zastosowania nadstawek wykonanych z wytrzymałych profili zamkniętych, nie ma konieczności wzmacniania ich spinanymi łańcuchami. Nowe przyczepy mają ładowność konstrukcyjną 14 ton.