Producenci mleka dziękują konsumentom
Hodowcy bydła i producenci mleka, za pośrednictwem mediów społecznościowych, prowadzą kampanię skierowaną do konsumentów.
Rolnicy w kampanii pt. "Dziękujemy, że pijecie mleko" dziękują konsumentom za to, że piją wyprodukowane w Polsce mleko oraz pochodzące z niego produkty.
Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka informuje, że kampania osiągnęła na Facebooku dobre statystyki.
PFHBiPM wznowiła doradztwo
- To od konsumentów także zależy, jak będzie wyglądał rynek mleczarski po wygaśnięciu epidemii koronowirusa. Dlatego może warto powiedzieć zwyczajne "dziękuję", żeby wiedzieli, że jesteśmy i mimo utrudnień, nadal produkujemy mleko, tak żeby go nie zabrakło na polskich stołach - mówi Leszek Hądzlik, prezydent PFHBiPM, który zapoczątkował tę kampanię.
Kampania "Dziękujemy, że pijecie mleko" wpisuje się także w liczne apele o to, aby w czasach epidemii kupować przede wszystkim polskie produkty i tym samym wspierać krajową gospodarkę i miejsca pracy.
"Zachęcamy hodowców do wzięcia udziału w niej, poprzez dodanie zdjęcia z podziękowaniami dla konsumentów i dodania go w postaci postu na stronie Facebooka "Dziękujemy, że pijecie mleko" czytamy na stronie PFHBiPM.
Kampanię "Dziękujemy, że pijecie mleko" znajdziesz TUTAJ.
- Książki warte polecenia: Sygnały racic|Rozród - Praktyczny przewodnik zarządzania rozrodem (Cow Signals)