Rusza kampania promocyjna europejskiego drobiu w Azji

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: (zac) | redakcja@agropolska.pl
02-03-2016,11:50 Aktualizacja: 02-04-2016,13:20
A A A

Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza startuje z realizacją kampanii informacyjno-promocyjnej "Europejski Drób – w Jakości Siła". Celem jest promocja mięsa drobiowego pochodzącego z Unii Europejskiej na rynkach azjatyckich.

Kampania została zaplanowana na trzy lata i potrwa do lutego 2019 roku. W ramach projektu na rynkach Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Wietnamu oraz Chin i Hongkongu promowane będzie europejskie mięso drobiowe – produkowane w systemie QAFP.

drób, produkcja, mięso, eksport, branża drobiarska, Krajowa Rada Drobiarstwa

Drób to nasza wizytówka za granicą. Sprzedajemy coraz więcej

Polska branża drobiarska ma powody do zadowolenia. Ostatnie 10 lat to zdecydowany wzrost produkcji i sprzedaży mięsa nie tylko w Polsce, ale przede wszystkim na wymagających rynkach zagranicznych. Nasze produkty są wysoko oceniane...
Unia Europejska jest ważnym graczem w światowym handlu mięsem drobiowym. W 2014 roku z krajów Unii Europejskiej wyeksportowano 1,3 miliona ton mięsa drobiowego.

Polska jest europejskim liderem w produkcji mięsa drobiowego. W 2015 roku odnotowaliśmy wzrost o ok. 10 proc. w stosunku do roku 2014, osiągając rekordowy wyniki na poziomie ok. 2,15 mln ton.

– W tym czasie na zagraniczne rynki trafiło ok. 850 tysięcy ton drobiu, czyli w przybliżeniu 40 proc. całkowitej produkcji, co pokazuje jakie znaczenie dla branży ma eksport – mówi Łukasz Dominiak, dyrektor generalny KRD-IG.

Celem kampanii jest wykreowanie pozytywnego wizerunku produktów drobiowych wysokiej jakości produkowanych w Unii Europejskiej.

Łukasz Dominiak, Krajowa Rada Drobiarstwa, firma farmio

Polski drób nie zawiera antybiotyków i jest bezpieczny

Łukasz Dominiak, dyrektor generalny Krajowej Rady Drobiarstwa zapewnia, że polski drób jest bezpieczny. Dodał, że Polska jest dużym eksporterem tego mięsa, a jego spożycie rośnie. Szef KRD mówił, że brak wiedzy konsumentów...
W ramach kampanii będą przekazywane informacje na temat właściwości drobiu oraz samego systemu QAFP, który jest gwarantem jakości i bezpieczeństwa mięsa drobiowego.
 
Działania skierowane będą głównie do odbiorców biznesowych, dlatego osią kampanii staną się działania informacyjne prowadzone podczas najważniejszych wydarzeń targowych na rynkach docelowych.

W ramach projektu zaplanowano także szereg aktywności edukacyjnych oraz działań public relations.

Za wszelskie działania w ramach kampanii odpowiada agencja PR Partner of Promotion.

Budżet kampanii wynosi ponad 4 mln euro. Projekt jest współfinansowany ze środków UE.

Poleć
Udostępnij