Nowy, silny gracz na rynku opon
Trwa proces integracji spółek Michelin i Camso. Dzięki temu połączeniu Grupa Michelin stała się światowym liderem na rynku ogumienia off-the road posiadającym w swojej ofercie takie marki jak Michelin, Camso, Solideal, Kleber, BFGoodrich, Taurus i Rodaco.
Od początku stycznia pracownicy obu firm stanowią jeden zespół, a każdy z przedstawicieli sprzedaży będzie oferował klientom pełną ofertę produktową obu firm.
Opony Vredestein Traxion Optimall — teraz w rozmiarach do orki
"Zintegrowanie Michelin i Camso oznacza wzbogacenie zespołu sprzedaży o doświadczenia i zasoby know-how obu firm. Połączona oferta Michelin i Camso w linii Beyond Road składa się teraz z opon pneumatycznych i pełnych, gąsienic do pojazdów budowlanych i rolniczych, kompletnych kół oraz usług z zakresu zarządzania flotami przemysłowymi" - czytamy w komunikacie.
Aby zagwarantować maksymalną stabilność sprzedaży, wszystkie działania operacyjne, takie jak dostawy czy procesy posprzedażowe, będą integrowane stopniowo w ciągu kilku nadchodzących lat.
Opony Alliance 372 VF nie do pobicia
Spółka Camso z siedzibą w Magog (Quebec, Kanada) działa na rynku od 1982 roku i aktualnie zatrudnia 7700 pracowników oraz posiada 17 zakładów produkcyjnych, 3 ośrodki badawczo-rozwojowe oraz prowadzi działalność handlową w 100 krajach.
Po połączeniu z Camso Grupa Michelin będzie światowym graczem numer 1 na rynku ogumienia off-the road posiadającym 26 zakładów zatrudniających łącznie ok. 12 tys. osób. Sprzedaż nowego lidera rynkowego będzie dwukrotnie większa od sprzedaży netto samego Camso.
- Rolnictwo bez tajemnic. Zamów prenumeratę miesięcznika "Przedsiębiorca Rolny" już dziś