Opony Vredestein Traxion Optimall — teraz w rozmiarach do orki
Firma Vredestein wzbogaciła gamę ciągnikowych opon klasy Premium Traxion Optimall VF o trzy nowe rozmiary.
Nowe ogumienie, dzięki zastosowaniu technologii F+ charakteryzuje się dużą nośnością, nawet przy bardzo niskim ciśnieniu. Elastyczna ściana boczna zapewnia równomierny rozkład obciążenia na powierzchni zgięcia bocznej ścianki, zapobiegając występowaniu ekstremalnych obciążeń na krawędzi opony przy niskim ciśnieniu. Gwarantuje to ochronę gleby oraz dużą siłę uciągu — właściwości intensyfikowane przez zakrzywiony bieżnik, który w barkach posiada klocki ułożone poprzecznie do kierunku jazdy. Duża przyczepność oznacza mniejszy poślizg i niskie zużycie paliwa, a właściwości samoczyszczące opony wynikają z odległości pomiędzy klockami bieżnika, która wzrasta w miarę przesuwania się od środka do barku opony.
Vredestein - najwyższa na świecie opona Flotation Trac
Komfort jazdy i długa żywotność
Środkowy obszar bieżnika opony Traxion Optimall VF zawiera więcej gumy, co zapewnia stały kontakt z podłożem i wysoki poziom komfortu podczas jazdy. Co więcej, dzięki technologi F+ krawędzie opon pozostają stabilne przy niskim ciśnieniu podczas prac transportowych wymagających jazdy z dużą prędkością. Ze względu na dużą powierzchnię styku i odpowiednio dobrany skład mieszanki gumy, opony Traxion Optimall charakteryzują się o 30% dłuższym okresem eksploatacji niż konkurencyjne opony klasy Premium.
Trzy nowe modele do orki
Nowe opony to VF650/85R42 i VF650/85R38. Te dwa modele mają maksymalną szerokość 65 cm i pasują do bruzd tworzonych podczas orki. Podobnie jak opony przednie VF600/70R34 — stanowią rozwiązanie do zastosowań związanych z orką. Warto dodać, że istotną dla orki zaletą opon serii Traxion Optimall, jest wysoka zdolność do samooczyszczania oraz przyczepność.
Jak podaje producent – szerokość opon wynosząca 65 cm oraz duża nośność przy niskim ciśnieniu sprawiają, że nowe rozmiary opon Traxion Optimall stanowią równie dobry wybór jako ogumienie do opryskiwaczy zaczepianych i samojezdnych.