"Moc polskich warzyw". Minister z wizytą u producentów papryki
Realizacji kampanii „Moc Polskich Warzyw”, mającej na celu promowanie polskich produktów rolno-spożywczych, było poświęcone spotkanie ministra rolnictwa Roberta Telusa z lokalnymi producentami i przedstawicielami Zrzeszenia Producentów Papryki RP.
Podczas pobytu na południu Mazowsza, po obchodach Ogólnopolskiego Święta Niepodległościowego Ruchu Ludowego w Starej Błotnicy, minister Telus szczególnie podkreślił wagę angażowania lokalnych społeczności oraz organizacji rolniczych w działania promujące polskie owoce i warzywa.
Nowalijki badane na pozostałości pestycydów. Są pierwsze wyniki
Przekonywał, że rosnący eksport polskich produktów rolno-spożywczych będzie wymagał dalszego skorelowania działań promocyjnych.
- Będziemy nadal wspierać tak ważne dla polskiego rolnictwa projekty. To one, dzięki angażowaniu lokalnych społeczności, kształtują moc polskich warzyw i owoców – zapewniał minister Telus.
Projekt „Moc Polskich Warzyw” jest finansowany z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw. Jego realizacja, pod batutą Zrzeszenia Producentów Papryki RP, spotyka się z uznaniem administracji rolniczej.
Obok ZPPRP, które koordynuje program, udział w nim biorą również: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski. W maju zainaugurowano już trzecią z kolei odsłonę kampanii.
- Agrobiznes bez tajemnic. Zamów prenumeratę miesięcznika "Przedsiębiorca Rolny" już dziś