Kuboty MGX drugiej generacji: 106 i 133 KM
System skrętu Bi-Speed Turn
Modele Kubota MGX-II wyposażone są w system Bi-Speed Turn, który po przekroczeniu kąta skrętu 35o powoduje, że koła przednie zaczynają obracać się z prędkością prawie dwa razy wyższą niż koła tylne. Wpływa to znacząco na zacieśnianie skrętu.
Ponadto zastosowanie przekładni stożkowej w przednim moście ciągników Kubota MGX-II pozwala dodatkowo uzyskać kąt skrętu kół na poziomie 50o.
Udźwig TUZ 5 i 6 ton
Model M100GX-II ma montowaną pompę hydrauliczną o wydatku 76,3 l/min., a udźwig jego tylnego TUZ wynosi 5 000 kG. Natomiast Kubota M128GX-II podniesie o 1100 kG więcej i ma pompę hydrauliczną o wydatku 82,5 l/min. Oprócz pompy obsługującej TUZ i gniazda hydrauliki zewnętrznej, w każdym ciągniku Kubota MGX-II montowana jest druga pompa odpowiadająca za wspomaganie układu kierowniczego, smarowanie i obsługę przekładni.
Ciągniki serii MGX-II wyposażone są w standardzie w złącza hydrauliczne z regulacją przepływu, dzięki którym można ustawić ilość oleju przez nie przepływającego. Każde ramię tylnego TUZ można regulować, co ułatwia zaczepianie maszyn.
Wyposażenie standardowe i opcjonalne
W kabinie ciągników Kubota MGX-II na liście wyposażenia standardowego znajdują się: system ogrzewania i klimatyzacji, odchylany na boki fotel z amortyzacją pneumatyczną, siedzisko pasażera, radio CD, obciążniki przednie, elektroniczne sterowanie tylnego TUZ-u, układ pneumatycznego hamowania przyczep oraz kompletny zaczep tylny z belką rolniczą i automatycznym zaczepem transportowym. Kabina oparta jest jedynie na czterech narożnych słupkach i ma okno dachowe.
Jako fabryczną opcję, w modelu M128GX-II Kubota oferuje trzystopniową amortyzację przedniego zawieszenia z trybem automatycznym.