Polska wieprzowina ma szansę podbić Japonię i Kanadę

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: (zac) | redakcja@agropolska.pl
20-01-2016,13:40 Aktualizacja: 20-01-2016,13:45
A A A

Od początku roku nastąpiła intensyfikacja działań związanych z rozpoczęciem kampanii promocyjno-informacyjnej pt. "Rozsmakuj się w Europie - LET’S MEAT!" – skierowanej na rynek Japonii i Kanady, koordynowanej przez Związek Polskie Mięso.

Celem kampanii jest promocja mięsa wieprzowego i jego przetworów na rynku Japonii i Kanady oraz przekonanie japońskich i kanadyjskich dystrybutorów, importerów, przedstawicieli sieci handlowych oraz hurtowników i detalistów o jego wysokiej jakości, gwarantowanej między innymi przestrzeganiem wyśrubowanych norm i standardów produkcji.

produkcja wieprzowiny, eksport wieprzowiny, spożycie wieprzowiny

Wzrost eksportu nadzieją dla unijnego rynku wieprzowiny

Eksperci Komisji Europejskiej przekonują w najnowszym raporcie, że po trudnych dla sektora wieprzowiny latach 2011-2012, kiedy w życie weszły normy dotyczące dobrostanu ciężarnych loch i produkcja spadała w 2014 i 2015 roku trend został...
W ramach projektu została już uruchomiona strona internetowa letsmeat.eu, dostępna w języku polskim, japońskim i angielskim.

Jest to platforma, służąca do komunikowania najważniejszych punktów realizowanych w ramach kampanii oraz promocji producentów mięsa wieprzowego i jego przetworów.

Ponadto, już w kwietniu firmy działające w obszarze produkcji i przetwórstwa mięsa wieprzowego będą mogły wziąć udział w targach Toronto Food + Drink Market w Kanadzie (08-10.04.2016 r.) oraz Japan Meat Industry Fair w Tokio (13-15.04.2016 r.), gdzie na stoisku kampanii "LET’S MEAT!" będą mogły prezentować najwyższej jakości wieprzowinę.

Szykuje się prawdziwa uczta kulinarnych smaków. Wystawy z pewnością trwale zapiszą się w polsko-kanadyjskich oraz polsko-japońskich stosunkach handlowych branży mięsnej. 

– Kanada to jeden z niewielu otwartych poza unijnych rynków zbytu dla polskiej wieprzowiny – na tym rynku, tak jak i inne kraje europejskie, jesteśmy obecni, warto więc o ten rynek dbać i umacniać na nim swoją pozycje. Japonia zaś to kierunek o który opłaca się walczyć, to rynek na który warto powrócić, dlatego Japończykom nie dajemy o sobie zapomnieć – tłumaczy Witold Choiński, prezes Związku Polskie Mięso.

Poleć
Udostępnij
Aktualne wydanie
Hoduj z głową świnie 6/2024

Hoduj z głową świnie:

-Choroba obrzękowa niejedno ma imię

-Białko paszowe - problem rzeczywisty czy wydumany?

-Remont stada własny lub z zakupu?

PRENUMERATA


 

Aktualne wydanie
Hoduj z głową bydło 6/2024

Hoduj z głową bydło:

-Czy i jak stosować aminokwasy chronione?

-Dlaczego wciąż przekarmiamy krowy białkiem?

-IBR, czyli wyzwanie dla nowoczesnych hodowców

PRENUMERATA