Polska wieprzowina ma szansę podbić Japonię i Kanadę
Od początku roku nastąpiła intensyfikacja działań związanych z rozpoczęciem kampanii promocyjno-informacyjnej pt. "Rozsmakuj się w Europie - LET’S MEAT!" – skierowanej na rynek Japonii i Kanady, koordynowanej przez Związek Polskie Mięso.
Celem kampanii jest promocja mięsa wieprzowego i jego przetworów na rynku Japonii i Kanady oraz przekonanie japońskich i kanadyjskich dystrybutorów, importerów, przedstawicieli sieci handlowych oraz hurtowników i detalistów o jego wysokiej jakości, gwarantowanej między innymi przestrzeganiem wyśrubowanych norm i standardów produkcji.
Wzrost eksportu nadzieją dla unijnego rynku wieprzowiny
Jest to platforma, służąca do komunikowania najważniejszych punktów realizowanych w ramach kampanii oraz promocji producentów mięsa wieprzowego i jego przetworów.
Ponadto, już w kwietniu firmy działające w obszarze produkcji i przetwórstwa mięsa wieprzowego będą mogły wziąć udział w targach Toronto Food + Drink Market w Kanadzie (08-10.04.2016 r.) oraz Japan Meat Industry Fair w Tokio (13-15.04.2016 r.), gdzie na stoisku kampanii "LET’S MEAT!" będą mogły prezentować najwyższej jakości wieprzowinę.
Szykuje się prawdziwa uczta kulinarnych smaków. Wystawy z pewnością trwale zapiszą się w polsko-kanadyjskich oraz polsko-japońskich stosunkach handlowych branży mięsnej.
– Kanada to jeden z niewielu otwartych poza unijnych rynków zbytu dla polskiej wieprzowiny – na tym rynku, tak jak i inne kraje europejskie, jesteśmy obecni, warto więc o ten rynek dbać i umacniać na nim swoją pozycje. Japonia zaś to kierunek o który opłaca się walczyć, to rynek na który warto powrócić, dlatego Japończykom nie dajemy o sobie zapomnieć – tłumaczy Witold Choiński, prezes Związku Polskie Mięso.