Kampania promująca unijną wołowinę i jagnięcinę rusza w 2022 r.

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: Remigiusz Kryszewski | redakcja@agropolska.pl
04-01-2022,15:25 Aktualizacja: 04-01-2022,12:17
A A A
W Unii Europejskiej w bieżącym roku wystartuje kampania promująca wołowinę i jagnięcinę o łącznej wartości 4,8 mln euro. W ciągu najbliższych trzech lat podobne kampanie mają odbyć się również w Azji oraz USA.
 
Irlandzka organizacja Bord Bia będzie w latach 2022-2024 koordynować projekt o wartości 13,4 mln euro, które zostaną przeznaczone na kampanie promocyjne w Azji, USA i Europie.  
 
Kampanie dotyczące promocji żywności, jak podaje euromeatnews.com, mają rozpocząć się w 2022 r. Będą one finansowane zarówno z unijnych (9,7 mln euro) jak i irlandzkich (3,7 mln euro) funduszy. 
 
Europejskiej Agencji Leków, Rozporządzenie o Weterynaryjnych Produktach Leczniczych ,

Rozporządzenie o weterynaryjnych produktach leczniczych już od 2022 r.

Zarząd Europejskiej Agencji Leków (EMA) poinformował o prowadzeniu przygotowań do wdrożenia rozporządzenia w sprawie weterynaryjnych produktów leczniczych. Planowany termin jego wprowadzenia to 28 stycznia 2022 r.    Od...
W ciągu najbliższych dwóch lat mają odbyć się trzy kampanie promocyjne. Pierwsza z nich o nazwie "Europejskie mleczarstwo - zrównoważony wybór dla Azji" o wartości 3,2 mln euro, druga "Praca z naturą - europejska wołowina i jagnięcina" będzie skierowana do nabywców handlowych w Chinach, Japonii, Korei Południowej i USA, a jej wartość wyniesie 4,8 mln euro. Trzecia kampania "Życie jest lepsze z owocami i warzywami" zostanie uruchomiona we Francji i Belgii, a jej  wartość wyniesie 5,4 mln euro.
 
Tara McCarthy, dyrektor naczelny Bord Bia poinformowała, że kampania rozszerzy rozpoznawalność Irlandii jako bezpiecznego dostawcy wołowiny, jagnięciny i nabiału.
 
Od 2022 r. trzy kampanie będą prowadzone na łącznie dziewięciu terytoriach rynkowych między Azją, Europą i Stanami Zjednoczonymi, z których każda będzie miała określoną grupę docelową.
 
Działania będą skierowane do importerów, sprzedawców detalicznych, dostawców usług gastronomicznych, szefów kuchni i mediów. Będą one promowane w mediach społecznościowych, na targach i seminariach.
 
Celem kampanii jest budowanie świadomości i zrozumienia bezpieczeństwa żywności oraz zapewnienie jakości i zrównoważonego rozwoju europejskiej wołowiny, jagnięciny i przetworów mlecznych. 
 
 
Poleć
Udostępnij
Aktualne wydanie
Hoduj z głową świnie 6/2024

Hoduj z głową świnie:

-Choroba obrzękowa niejedno ma imię

-Białko paszowe - problem rzeczywisty czy wydumany?

-Remont stada własny lub z zakupu?

PRENUMERATA


 

Aktualne wydanie
Hoduj z głową bydło 6/2024

Hoduj z głową bydło:

-Czy i jak stosować aminokwasy chronione?

-Dlaczego wciąż przekarmiamy krowy białkiem?

-IBR, czyli wyzwanie dla nowoczesnych hodowców

PRENUMERATA