"Poultry Insider" pomoże zarządzać firmą. Nowość w drobiarskiej branży
"Poultry Insider" to nowe narzędzie analityczno-prognostyczne dla zarządzających firmami drobiarskimi oraz producentów drobiowego żywca rzeźnego. Takie analityczne wsparcie dla sektora jest bardzo powszechne w Stanach Zjednoczonych. W Polsce to nowość.
Narzędzie będzie dostępne dla hodowców i zarządzających branżą drobiarską elektronicznie, co poniedziałek przed rozpoczęciem każdego tygodnia pracy. Jego zadaniem jest dostarczanie menedżerom i właścicielom informacji m.in. o cenach, działaniach konkurencji, trendach panujących na świecie w branży, czy o wartościach wskaźników wyprzedzających.
Za kilka lat nasz drób będzie najczęściej spożywanym mięsem na świecie
"Poultry Insider" publikuje także analizy rynkowe, ma sygnalizować ważne zmiany w otoczeniu prawnym drobiarstwa oraz zwracać uwagę na istotne procesy w branży.
Narzędzie stworzyła Krajowa Izba Producentów Drobiu i Pasz.
- Uruchomienie "Poultry Insidera" poprzedziły ponad roczne przygotowania. W tym czasie izba wykonała setki analiz, wzmocniła monitoring polskiego i światowego rynku drobiarskiego, zbudowała unikalne bazy danych oraz wzbogaciła kompetencje zespołu - mówi Mariusz Szymyślik, dyrektor KIPDiP.
Przygotowywanie narzędzia jest działalnością non profit. Opłaty pobierane od subskrybentów przeznaczane są wyłącznie na pokrycie kosztów funkcjonowania narzędzia.
- Książki warte polecenia: Hodowla i chów gęsi |Sygnały brojlerów |Sygnały kur nieśnych