Na prestiżowych targach w Chinach promowali polski drób
Podczas trzeciej edycji Międzynarodowej Wystawy Żywności, Mięsa i Produktów Rybnych w chińskim Kantonie nie zabrakło stoiska kampanii promocyjno-informacyjnej "Europejski drób-w jakości siła" - organizowanej przez Krajową Radę Drobiarstwa.
Akcja promuje drób wyprodukowany w systemie jakości QAFP m.in. na rynku chińskim. Odwiedzający te prestiżowe targi mogli więc poznać walory polskiego i europejskiego mięsa oraz dowiedzieć się o jego wysokiej jakości i bezpieczeństwie.
Produkcja drobiu będzie rosnąć. Trzeba szukać nowych rynków zbytu
- Targi były znakomitą okazją do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, a stoisko naszej kampanii cieszyło się ogromnym zainteresowaniem odwiedzających. Chiny od dawna są bardzo ważnym partnerem w kontekście rozwoju polskiej branży drobiarskiej, dlatego stale dążymy do zacieśniania relacji - mówi Łukasz Dominiak, dyrektor generalny Krajowej Rady Drobiarstwa-Izby Gospodarczej.
- Należy podkreślić, że istotnym punktem wyjazdu do Chin był udział szerokiego grona polskich producentów i eksporterów drobiu, którzy wspólnie z nami mieli możliwość spotkania ze ścisłym kierownictwem władz chińskich, odpowiedzialnych za dopuszczenie rodzimych zakładów do eksportu na rynek Państwa Środka - dodaje.
Kluczowym punktem imprezy było seminarium dotyczące bezpieczeństwa i jakości żywności importowanej do tego wielkiego azjatyckiego kraju. Szef KRD-IG omówił tematykę związaną z branżą drobiarską w Polsce i Unii Europejskiej oraz produkcją europejskiego drobiu zgodnie z wymaganiami obowiązujących systemów jakości.
- Książki warte polecenia: Hodowla i chów gęsi |Sygnały brojlerów |Sygnały kur nieśnych