Wysłodki Tofi mają już 15 lat
Pfeifer & Langen Polska S.A z okazji jubileuszu 15 - lecia marki Tofi zorganizowała uroczyste spotkanie. Odbyło się ono 12 czerwca w miejscowości Smrock Dwór. Uczestniczyli w nim hodowcy bydła, przedstawiciele świata nauki a także dystrybutorzy współpracujący z firmą.
Goście zaproszeni na jubileuszowe spotkanie najpierw uczestniczyli w szkoleniu zatytułowanym: Marketing XXI wieku, jak zwiększać rentowność i długotrwałe zadowolenie klienta. Poprowadził je Jakub Lewandowski z Grupy Dobrych Trenerów Pasja.
150 tysięcy krów zostanie wybite. Wszystko przez bakterię
Mirosław Ruszczyński, Key Account Manager oraz dr Roman Kubiak, prezes zarządu Pfeifer & Langen Polska S.A podsumowali jubileusz oraz wyróżnili najbardziej zasłużone dla tworzenia marki Tofi osoby.
- Bez hodowców, naukowców i dystrybutorów nie udałoby się nam osiągnąć tego sukcesu i świętować jubileuszu 15-lecia. Wierzymy w naszą markę Tofi i dalej chcemy ją rozwijać - mówił dr Roman Kubiak.
Firma Pfeifer & Langen Polska S.A. nagrodziła wszystkich obecnych na gali gości pamiątkową statuetką oraz dyplomem gratulacyjnym.
Hodowcy bydła i producenci mleka z województwa podlaskiego stanowili największą część uczestników jubileuszu. Równie liczna była grupa dystrybutorów produktów Tofi, którzy od wielu lat współpracują z Pfeifer & Langen Polska S.A.
Groźna choroba nadciąga. Weterynaria przyznaje, że mogą być kłopoty
Wśród zaproszonych gości byli również przedstawiciele świata nauki. Pamiątkowe statuetki oraz listy gratulacyjne otrzymali prof. dr hab. Zygmunt Maciej Kowalski z Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie oraz dr Zbigniew Lach z Ośrodka Hodowli Zarodowej w Osięcinach.
- Wysłodki buraczane zaczęliśmy odkrywać od nowa w 2003 roku. Nie były to jednak zwykłe wysłodki jak do tego czasu, ale melasowane czyli tzw. tofiki, Zaczęliśmy budować naszą markę, organizowaliśmy spotkania, podczas których wykłady głosili najlepsi specjaliści z żywienia bydła, prof. dr hab. Zygmunt Maciej Kowalski oraz dr Zbigniew Lach - mówił Mirosław Ruszczyński.
W ciągu 15 lat firma Pfeifer & Langen Polska S.A. wyprodukowała niemal 800 tys. ton melasowanych wysłodków Tofi. Od trzech lat marka ta wzbogaciła się o nowy produkt Melasa drink Tofi.
- Jesteśmy bardzo zaszczyceni, że zostaliśmy tytułowani ambasadorami tej marki. Znamy wielu hodowców i nie słyszałem od chociażby jednego, żeby mówił coś złego na jej temat. Musimy podkreślać, że to jest nasz polski produkt - mówił prof. dr hab. Zygmunt Maciej Kowalski.
Jubileuszową galę 15-lecia Tofi uświetnił swoim występem znany bard Wojtek Gęsicki.