Kersia. Nowa grupa, ale uznana jakość
Kersia to nowa grupa, w skład której wchodzą uznane marki jak Hypred, Anti-Germ, Medentech, LCB Food Safety oraz G3.
Firmy, których misją jest zagwarantowanie jak najlepszej higieny pozyskiwania mleka oraz dobrostanu zwierząt, dzięki wsparciu głównego akcjonariusza, funduszu inwestycyjnego Adrian, połączyły spółki w jedną grupę Kersia.
"Startujemy z bardzo silnej pozycji, jesteśmy dumni z postępów, które dokonują firmy wchodzące w skład naszej grupy. Mamy wszystko czego potrzeba, aby podejmować wyzwania stawiane przez naszych klientów" czytamy w oficjalnym komunikacie wydanym przez grupę.
Produkcja mleka idzie w górę
Kersia dzięki bogatemu portfolio produktów i rozwiązań dla bezpieczeństwa ekologicznego, zdaniem jej przedstawicieli, tworzy grupę w 100 proc. skoncentrowaną na rozwiązania i usługi dla bezpiecznej produkcji żywności i jej przetwarzania.
"Oprócz tej ważnej i widocznej zmiany nie wystąpiły żadne inne związane z prawami własności lub zajmowanymi stanowiskami. Zamierzamy dostarczać te same produkty i najwyższej klasy usługi, na których zbudowaliśmy naszą reputację" czytamy w komunikacie.
Grupa w ciągu najbliższych 24 miesięcy stopniowo będzie wprowadzać zmiany w wyglądzie produktów. Logo Kersia pojawi się na wszystkich opakowaniach razem z marką handlową i nazwą produktu.