Światowe Dni Młodzieży to szansa na promocję polskiej żywności
Owoce, warzywa, mleko czy drób - to produkty, którymi Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi wraz z Agencją Rynku Rolnego wita pielgrzymów z całego świata.
Produktów, z których słynie nasz kraj można smakować w polskim pawilonie pod Wawelem w ramach kampanii "Poland tastes good".
Celem kampanii jest przedstawienie uczestnikom Światowych Dni Młodzieży najlepszych polskich produktów i promocja kraju na arenie międzynarodowej. To jedno z działań na rzecz stworzenia silnej marki polskiego rolnictwa - informuje biuro prasowe resortu rolnictwa.
Za wcześnie na szacowanie skutków Brexitu dla eksportu żywności
Promocja polskiej żywności wysokiej jakości odbywa się też w internecie. Dla każdego z produktów została przygotowana odrębna kreacja - od konkursów poprzez animacje po filmy. Wszystkie łączy wspólny serwis www.polandtastesgood.com.
Wczoraj w Krakowie naszą żywność promowała osobiście premier Beata Szydło. Podczas otwarcia pawilonu zwracała uwagę, że produkty z Polski mają niepowtarzalny smak i wysoką jakość.
Pawilon jest skierowany przede wszystkim do młodych ludzi z całego świata. Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi wraz z Agencją Rynku Rolnego prezentuje nasze rolnictwo jako nowoczesne i innowacyjne. Obok licznych filmów, animacji i informacji o eksporcie żywności pielgrzymi mogą poznać to, co w polskim rolnictwie najsmaczniejsze.
Przygotowane zostały cztery opowieści o jabłku, marchewce, drobiu i mleku, które przybliżają polskie smaki. Pawilon można odwiedzać do 31 lipca w godz. 9-22.