Bazary z drive-thru dla zmotoryzowanych klientów? Agrounia chce je tworzyć w każdej gminie
To ma być bazar XXI wieku – pisze Agrounia, która proponuje tworzenie w każdej gminie nowoczesnych obiektów, gdzie klienci mieliby bezpośrednio nabywać świeże produkty rolne, w tym nawet bez wysiadania ze swojego pojazdu.
Chodzi o usługi typu drive-thru, kiedy to nabywca prosto ze swojego auta zamawia i odbiera wybrany towar. Funkcjonuje to obecnie np. w niektórych restauracjach sieciowych.
„Stworzymy bazarowy drive-thru. Klient będzie miał możliwość nabyć towar na bazarze bez konieczności opuszczania samochodu jak w McDonald’s” – pisze Agrounia na swoim facebookowym profilu.
Organizowane nowoczesne bazary miałyby według koncepcji rolniczej organizacji zapewniać godne warunki pracy, uczciwą konkurencję i udogodnienia dla odwiedzających. Na każdym musiałyby się znaleźć zadaszenie przed deszczem i słońcem, toaleta i parking dla klientów, a do tego bazarowe paczkomaty-lodówki. Ponadto konieczna byłaby aplikacja, która to wszystko będzie obejmować.
„Chcemy na poważnie wziąć się za unowocześnianie bazarów. Ta forma handlu musi się zmieniać, bo inaczej za 5 lat przejdzie do historii, a zostaną bezduszne supermarkety (które dyktują ceny, kupują często zagraniczne warzywa, sprzedają nieświeże, ich transport truje nasze środowisko)” – podkreśla Agrounia.
- Agrobiznes bez tajemnic. Zamów prenumeratę miesięcznika "Przedsiębiorca Rolny" już dziś