ARiMR: aplikacja e-WniosekPlus nie może działać całą dobę
Przerwy techniczne w działaniu aplikacji e-WniosekPlus zostały ograniczone do trzech dni w tygodniu - poinformowała Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
Krajowa Rada Izb Rolniczych wystąpiła do ministra rolnictwa, by ta bardzo ważna dla gospodarzy aplikacja, umożliwiająca im staranie się o unijną pomoc finansową była dostępna przez całą dobę. Resort z kolei zwrócił się w tej sprawie do ARiMR.
Termin składania wniosków o dopłaty bezpośrednie przedłużony. Ostatecznie!
W odpowiedzi agencja poinformowała, że w wyniku intensywnych prac i zmian w procesie utworzenia i zabezpieczenia kopii zapasowej aplikacji eWniosekPlus udało się ograniczyć przerwy techniczne do 3 dni w tygodniu. Obecnie trwają we wtorki i czwartki od 22 do 2 oraz w niedziele w godz. 22-5.
"Powyższe przerwy mogą ulec wydłużeniu w zależności od długości wdrożenia zmian, które będą się odbywać w danym dniu. O zmianach w dostępności eWniosekPlus ARiMR, tak jak dotychczas, informowała będzie na bieżąco na stronie www.arimr.gov.pl" - zastrzega jednak agencja.
Zapewnia ponadto, że wspólnie z wykonawcą aplikacji dokłada wszelkich starań, aby utrudnienia w jej dostępności były ograniczone do minimum.
"Należy mieć jednak na uwadze, że specyfika aplikacji, proces utrzymania, jak również zachowanie najwyższego poziomu bezpieczeństwa danych, nie pozwalają na całkowite wyeliminowanie niedostępności aplikacji eWniosekPlus" - wyjaśniają urzędnicy.
- Agrobiznes bez tajemnic. Zamów prenumeratę miesięcznika "Przedsiębiorca Rolny" już dziś