Podłokietnik z dwoma dżojstikami
W kabinie ciągnika Steyr Multi uwagę przykuwa podłokietnik, który można podnieść do góry i swobodnie wyjść przez prawe drzwi. Nie jest to jednak jego największa zaleta, bo na jej miano zasługują zamontowane tam dwa dżojstiki. Pierwszy to Multicontroller za pomocą którego można m.in. zmieniać kierunek jazdy, półbiegi, wybrać zapamiętaną prędkość obrotową silnika i sterować tylnym TUZ oraz dwiema parami wyjść hydraulicznych. Obok znajduje się dobrze leżący w dłoni dżojstik krzyżowy do obsługi ładowacza czołowego. Na jego głowni umieszczono jeszcze przyciski do zmiany półbiegów.
Cztery prędkości WOM
Bez wątpienia seria nowych ciągników Steyr Multi jest wręcz stworzona do pracy w gospodarstwie zajmującym się chowem bydła. Traktor taki można nie tylko kupić z firmowym ładowaczem czołowym, ale przede wszystkim ma on w standardzie cztery prędkości tylnego WOM-u. Wybierając obroty 540 lub 1000 na minutę silnik będzie wkręcony na 1800-1900 obr./min., tak aby wykorzystać w tym przedziale jego maksymalną moc. Natomiast wybierając wymienione prędkości WOM w trybie Eco, silnik będzie pracował w zakresie swojego maksymalnego momentu obrotowego – 1500-1600 obr./min.
- Do wyboru są dwa układu hydrauliczne: z tłokową pompą osiową o wydatku maksymalnym 80 l/min i maksymalnie 5 mechanicznymi zaworami hydrauliki zewnętrznej lub układ z tłokową pompą osiową o wydatku maksymalnym 100 l/min oraz 2 mechanicznymi i maksymalnie 4 elektronicznymi zaworami hydrauliki zewnętrznej. Jako wyposażenie opcjonalne dostępny jest przedni TUZ z elektroniczną regulacją. Kolejną zaletą ciągników serii Steyr Multi jest mały promień skrętu, wynoszący zaledwie 4,05 m. Maksymalna masa maszyny została zwiększona do 8 ton – wymienia Tomasz Koperski.