New Holland T4.75S nagrodą w konkursie Grupy Azoty
W połowie czerwca zakończyła się druga edycja loterii „Dbamy o polską ziemię”. W siedzibie Grupy Azoty, organizatora wydarzenia przekazano zwycięzcy ciągnik New Holland T4.75S.
New Holland T4.85. Czwórka na 86 KM
Loteria trwała od 11 lutego do 28 kwietnia 2019 r. Warunkiem udziału był zakup nawozów z oferty Grupy Azoty za kwotę minimum 1000 zł brutto oraz zarejestrowanie tej transakcji. Każdy kto tego dokonał, mógł odebrać nagrodę gwarantowaną w postaci Leksykonu Nawożenia Grupy Azoty. Co tydzień do zdobycia było też 20 bonów po 1000 zł. W sumie przyznano z tej puli 210 nagród pieniężnych.
Główne trofeum, ciągnik New Holland T4.75S, wygrał Jan Duda z Woli Gałęzowskiej koło Kraśnika w województwie lubelskim. Zwycięzca, u autoryzowanego dystrybutora Grupy Azoty - firmy Pro-Agro z pobliskiego Gałęzowa, kupił nawóz Saletrosan 26 Makro za 1200 zł. Jan Duda przyjechał do Puław po odbiór nagrody z żoną i trójką dzieci.
– Serdecznie gratuluję naszemu laureatowi. Cieszę się, że zakup nawozów Grupy Azoty pozwolił mu na wygranie tak imponującej i cennej nagrody. Mam nadzieję, że radość z tego ciągnika pogłębi satysfakcję Jana Dudy z korzystania z naszych nawozów – powiedział dr Krzysztof Bednarz, prezes zarządu Grupy Azoty.
– Marka New Holland dostarcza od ponad 20 lat sprzęt rolniczy dla klientów w Polsce, a jednocześnie od 10 lat jest niekwestionowanym liderem sprzedaży nowych ciągników rolniczych na terenie naszego kraju. Jesteśmy dumni, że nasze produkty codziennie towarzyszą w pracy polskim rolnikom. Ciągnik New Holland T4.75S, czyli tegoroczna nagroda główna w II edycji Loterii „Dbamy o polską ziemię” to produkt idealnie wpisujący się w realia naszych gospodarstw, ponieważ jest to konstrukcja uniwersalna, niezawodna i intuicyjna w obsłudze. Cieszymy się, że wspólnie z Grupą Azoty dbamy o polską ziemię poprzez dostarczanie naszym klientom produktów sprawdzonych i bezpiecznych zarówno dla użytkowników jak i dla środowiska naturalnego – powiedział Łukasz Chęciński, szef marketingu New Holland Polska.
– Tegoroczna edycja naszej loterii pokazała jeszcze większe zainteresowanie rolników naszą ofertą. Mieliśmy w tym roku ponad 16 tysięcy zgłoszeń, czyli o jedną trzecią więcej, niż w roku ubiegłym. Mogliśmy też zaoferować ponad 70 nagród finansowych więcej. To przekłada się też na jeszcze lepszy efekt marketingowy naszej akcji loteryjnej – podkreśla z satysfakcją Piotr Zarosiński, dyrektor Departamentu Korporacyjnego Handlu Segmentu Agro.