Deutz-Fahr 9340 TTV o mocy 336 KM
Silnik montowany w ciągnikach serii 9 wyróżnia zastosowanie dwóch turbosprężarek, które pracują zależnie od obrotów silnika. – Wyeliminowaliśmy problem silników z turbodoładowaniem polegający na braku odpowiedniego doładowania przy niskich obrotach silnika. Układ korzysta z dwóch turbosprężarek o różnej mocy, montowanych rzędowo. Przy niskich prędkościach obrotowych powietrze przechodzi przez większą turbosprężarkę i następnie jest dodatkowo sprężane przez mniejszą z nich. Przy średnich obrotach powietrze jest
Deutz-Fahr 7250 TTV Warrior z reflektorami LED
Nowa skrzynia TTV
We wszystkich ciągnikach Deutz-Fahr serii 9 montowana jest nowa skrzynia bezstopniowa TTV Terramatic TMT 32 produkowana przez firmę ZF. Jak zapewnia producent, zastosowane w niej cztery przekładnie planetarne minimalizują wykorzystanie strumienia hydraulicznego i związane z nim straty mocy. – W porównaniu do skrzyni bezstopniowej TTV S-Matic traktorów serii 7, w której pomiędzy czterema przekładniami planetarnymi znajdują się sprzęgła kłowe, w TTV Terramatic montowane są wielotarczowe sprzęgła mokre. Dzięki temu pracując ciągnikiem Deutz-Fahr 9340, po zdjęciu nogi z gazu nie będzie on zwalniał, ale pojedzie dalej – przedstawia różnice Jarosław Figurski.