Geno ogłasza utworzenie Geno Polska
Geno oferująca genetykę bydła rasy norweskiej czerwonej ogłasza swoją ekspansję na nasz kraj przez utworzenie Geno Polska.
Cena mleka trzeci raz w górę. Trend się odwraca?
Utworzenie Geno Polska jest kamieniem milowym w zaangażowaniu firmy w zaspokajanie potrzeb rynku i wspieranie hodowców bydła mlecznego na całym świecie swoimi rozwiązaniami genetycznymi.
– Nasze zaangażowanie polega na podnoszeniu rentowności i wydajności stad należących do polskich hodowców bydła mlecznego. Rozumiemy ich specyficzne potrzeby – mówi country manager Geno Polska Piotr Pamulski dodając:
– Genetyka rasy norweskiej czerwonej firmy Geno Polska dobrze wpisuje się w specyficzne potrzeby polskich hodowców bydła mlecznego oferując praktyczne rozwiązania poprawiające ogólną produktywność stada i przyspieszające postęp genetyczny.
Geno Polska oferuje również lokalnym hodowcom bydła mlecznego bezpośredni dostęp do najnowocześniejszych technologii genetycznych, unikalnych produktów, wiedzy specjalistycznej i kompleksowego zakresu usług hodowlanych.
– Utworzenie Geno Polska w ramach globalnej działalności odzwierciedla nasze zaangażowanie we wspieranie hodowców bydła mlecznego na całym świecie – mówi Kate Stai, dyrektor generalna Geno Global dodając:
Bydło nie jest instalacją przemysłową czyli rozsądek zwyciężył
– Wnosząc naszą wiedzę i sukces genetyki rasy norweskiej czerwonej do Polski, gdzie od 18 lat hodowcy bydła mlecznego czerpiąc z niej odnoszą korzyści, chcemy przyczynić się do sukcesu i zrównoważonego rozwoju lokalnego przemysłu mleczarskiego.
Trwałe wsparcie genetyki rasy norweskiej czerwonej odgrywa kluczową rolę w ekspansji firmy Geno oraz zaangażowanie w rozwój przemysłu mleczarskiego zarówno w Polsce, jak i na świecie.
Sektor hodowli bydła mlecznego w Polsce jest integralną częścią rolnictwa i obejmuje zróżnicowane stada, od małych gospodarstw rodzinnych po większe przedsiębiorstwa komercyjne.
Polscy hodowcy bydła mlecznego stawiają na produkcję mleka wysokiej jakości przy użyciu nowoczesnych praktyk w celu zapewnienia optymalnego zdrowia stada.
– Współpraca z firmami takimi jak Geno Polska ma na celu poprawę wydajności i zrównoważonego rozwoju w branży – mówi Kate Stai.
Nowy numer "Hoduj z Głową Bydło". Wideo
Geno Polska dostrzega wyzwania stojące przed polskim przemysłem mleczarskim. Chce stawić im czoła przez wykorzystanie rozwiązań genetycznych Norwegian Red i skupienie się na rentowności hodowców bydła mlecznego oraz poprawie wydajności ich stad.
– Zgodnie z globalną misją firmy, Geno Polska ma na celu przyczynienie się do zrównoważonego rozwoju polskiego przemysłu mleczarskiego – podkreśla Piotr Pamulski.
Firma Geno, z siedzibą w Hamar w Norwegii, opracowuje i produkuje genetykę wysokowydajnej rasy norweskiej czerwonej rozwijanej od momentu jej założenia w 1935 roku. Jest ona obecna w ponad 30 krajach.
Rasa norweska czerwona na całym świecie znajduje się w czołówce pod względem cech zdrowotnych i płodności ze względu na włączenie ich do programu hodowlanego od lat 70-tych XX wieku. Przyczynia się to między innymi do niskiego zużycia antybiotyków u bydła mlecznego.
Więcej informacji na temat hodowli bydła oraz produkcji mleka znajdziesz w magazynie "Hoduj z Głową Bydło" ZAPRENUMERUJ
Książki warte polecenia: Sygnały racic|Rozród - Praktyczny przewodnik zarządzania rozrodem (Cow Signals)