Food Tweetup firmy SuperDrob
16 maja w Warszawie odbędzie się drugi Tweetup SuperDrob, który ma być okazją do rozmowy nie tylko o aktualnej kondycji polskiego sektora rolno-spożywczego ze wskazaniem na drób, ale również perspektywom na przyszłość, zwłaszcza w kontekście brexitu.
Partnerem wydarzenia jest multiportal Agropolska.pl.
SuperDrob przejął spółkę Integra
- Zależy nam, by spotkali się razem dziennikarze, analitycy rynku, liderzy społeczno-polityczni, a także obserwatorzy branży i przedsiębiorcy aktywni na Twitterze - mówi Łukasz Zając, manager ds. PR firmy SuperDrob.
Zgłoszenia do udziału w imprezie można przesyłać do 12 maja na adres pr@superdrob.pl (zostało jeszcze tylko kilka wolnych miejsc). Food Tweetup odbędzie się w HubHub Nowogrodzka Square II piętro (Al. Jerozolimskie 93).
Jak wygląda program? O godz. 18.15 zaplanowano oficjalne rozpoczęcie, a ok. godz. 18.35 wystartuje część networkingowa, która potrwa do godz. 20.
Pierwszy Food Tweetup firmy SuperDrob odbył się 7 marca w warszawskiej siedzibie spółki. Uczestnicy rozmawiali o wyzwaniach w branży drobiarskiej i rolno-spożywczej.
Food Tweetup składał się z dwóch części. W pierwszej kolejności zaprezentowano najważniejsze wyzwania w branży drobiarskiej i spożywczej w latach 2019-20. Przedstawione zostały również możliwości biznesowe oraz komunikacyjne, jakie daje Twitter.
Eksport drobiu będzie spadał. Konkurencja cenowa robi swoje
Później odbyła się część kuluarowa - niezwykle ważna dla wymiany informacji i opinii o branży spożywczej.
***
SuperDrob jest jednym z czołowych producentów drobiu w Polsce. Ponad połowę produkcji firma kieruje na rynki zagraniczne - głównie do krajów Unii Europejskiej, ale także do Chin i Japonii, co czyni ją liderem eksportu w polskiej branży drobiarskiej. Firma jest obecna na rynku od 25 lat i zatrudnia blisko 2500 osób. Główne zakłady firmy znajdują się w Karczewie pod Warszawą, w Łodzi oraz w Lublinie.
Od 2017 r. SuperDrob współpracuje z Charoen Pokphand Foods (CPF) - światowym liderem w branży rolno-spożywczej. Partnerstwo z CPF pozwala na aktywne uczestnictwo w konsolidacji polskiego rynku mięsnego i paszowego.
- Agrobiznes bez tajemnic. Zamów prenumeratę miesięcznika "Przedsiębiorca Rolny" już dziś