Anwil oczami włocławian. Konkurs rozstrzygnięty
122 zgłoszenia napłynęły do konkursu "Anwil oczami włocławian" organizowanego z okazji 50-lecia działalności firmy. W gronie zwycięzców i wyróżnionych znalazło się 28 mieszkańców miasta.
Zakład - choć jego produkty trafiają do ponad 40 państw na całym świecie - nie zapomina, że jego korzenie są na Kujawach. Dlatego do włączenia się w obchody jubileuszu zaprosił włocławian, organizując specjalnie dla nich konkurs. Uczestnicy zabawy mieli przygotować pracę w kategorii literackiej, plastycznej lub multimedialnej, której tematyka związana była ze spółką.
Anwil docenia prymusów i wspiera kreatywną edukację
Zwycięzców konkursu "Anwil oczami włocławian" wyłoniono w grupach wiekowych 6-12, 13-18 oraz powyżej 18 lat. - Bardzo nas cieszy liczny udział włocławian w zabawie, kreatywność z jaką podeszli do tematu i bardzo dobra znajomość działań firmy - powiedziała Małgorzata Kosińska, prezes Fundacji Anwil dla Włocławka.
Paweł Wochowski, dyrektor Obszaru Komunikacji i Marketingu docenił charakter prac. - Cieszy fakt, że uczestnicy konukrsu przedstawili Anwil jako dobrego sąsiada, firmę będącą największym pracodawcą w regionie zaangażowaną w aktywność sponsoringową, działalność dobroczynną, wspierającego kulturę, edukację i rozwój talentów młodych włocławian.
Z 122 zgłoszeń, komisja mogła przyznać w każdej kategorii po trzy nagrody i trzy wyróżnienia. Laureaci za zajęcie czołowych miejsc oraz za wyróżnienie otrzymali bony podarunkowe o wartości odpowiednio: 750, 650, 550 i 450 zł.