Agrorewolucje odmienią gospodarstwa? Nowy program dla rolników
Anna i Grzegorz Bardowscy, znani z popularnego programu Rolnik szuka żony, poprowadzą nowy internetowy show. Do programu może zgłosić się każdy rolnik, który chce zwiększyć produktywność i uzyskiwać większe zyski ze swojego gospodarstwa.
Aby wziąć udział w produkcji wystarczy wypełnić ankietę i przygotować maksymalnie jednominutowy film dowolnej jakości promujący swoją kandydaturę. Realizacja programu jest możliwa dzięki wsparciu trzech firm: Grupy Azoty, Ciech Sarzyna oraz Intermag.
CIECH Sarzyna: wzrost eksportu środków ochrony roślin o 70 proc. w ostatnich dwóch latach
Widzowie Agrorewolucji zobaczą przemianę trzech gospodarstw rolnych, które z mało rentownych i słabo zorganizowanych mają zmienić się w produktywne, nowoczesne i przede wszystkim - zyskowne.
Gospodarze programu oraz współpracujący z nimi eksperci zaprezentują uczestnikom i widzom jak prawidłowo zaplanować i zadbać o produkcję roślinną, tak by przynosiła wymierne efekty finansowe.
Ideą projektu jest również pokazanie jak efektywnie wykonywać zabiegi agrotechniczne, w jaki sposób nawozić glebę, chronić swoje uprawy oraz jak je dokarmiać i stymulować do wyższego plonowania.
Program pokaże także codzienność życia i pracy polskich rolników oraz ich rodzin, która jest niezwykle interesująca i pełna pozytywnej energii.
[WIDEO] Zwiastun, w którym małżeństwo Bardowskich tłumaczy zasady udziału w show
Intermag stawia na rozwój. Firma zapowiada kolejne inwestycje
- Udział Grupy Azoty w Agrorewolucjach to część naszej strategii działania w sektorze agro i wyraz ewolucyjnego podejścia do procesu sprzedażowego. Dziś, w dobie rosnących oczekiwań konsumenckich, nie wystarczy mieć najwyższej jakości portfolio produktów. To, co zbliża nas do odbiorców naszych nawozów, buduje zaufanie i pozwala traktować się po partnersku to umiejętność dzielenia się wiedzą. Stąd też decyzja o przystąpienie do projektu, którego celem nadrzędnym jest właśnie edukacja - mówi Piotr Zarosiński, dyrektor Departamentu Korporacyjnego Handlu Nawozami Grupy Azoty.
- Jako największy polski producent środków ochrony roślin chcemy wyznaczać najlepsze standardy nie tylko w zakresie promocji naszych produktów, ale także kontaktu z klientami czy szerzenia wiedzy o prawidłowej i skutecznej ochronie upraw polowych - zaznacza Mariusz Grelewicz, prezes zarządu Ciech Sarzyna.
Grupa Azoty połknie Anwil? Orlen stanowczo zaprzecza
Premiera pierwszego sezonu programu, składającego się z 14 odcinków, odbędzie się już jesienią 2018 roku. Program można będzie oglądać między innymi na kanale YouTube Agrorewolucje.
***
Zgłoszenia do programu trwają do 18.06.2018. Aby wziąć w nim udział wystarczy wypełnić ankietę na stronie www.agrorewolucje.pl i przygotować maksymalnie jednominutowy film dowolnej jakości (nagrany nawet telefonem) prezentujący swoje gospodarstwo i kandydaturę. Po wstępnej selekcji gospodarstw, u pięciu rolników przeprowadzone zostaną wizytacje, po których zapadnie decyzja, które trzy gospodarstwa zostaną poddane tytułowym Agrorewolucjom.
Finałowa trójka otrzyma ponadto nawozy dolistne i biostymulatory od firmy Intermag, środki ochrony roślin od Ciech Sarzyna oraz nawozy doglebowe od Grupy Azoty. Całkowita wartość nagród w programie to ponad 100 tys. zł.