180 wystawców z 28 krajów pokaże się w Warszawie
Blisko 200 wystawców i kilkunastu tysięcy gości spodziewają się organizatorzy II edycji Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw 2015, które w dniach 14-16 kwietnia odbędą się w Centrum Expo XXI.
WorldFood Warsaw to polskie targi z międzynarodowym zasięgiem. Na zwiedzających i wystawców tegorocznej edycji czeka wiele nowości. A wśród nich cieszące się dużym zainteresowaniem podwystawy Wine&Spirits Warsaw, FoodTech Warsaw oraz Ingredients Warsaw, specjalna sekcja do rozmów z przedstawicielami sieci handlowych.
Ciekawym wydarzeniem towarzyszącym będzie salon promocyjny ciemnej herbaty Hunan Yiyang zorganizowany przez chińskich przedsiębiorców oraz spotkanie B2B z delegacją Azerbejdżanu, Indonezji, Mongolii oraz Bośni i Hercegowiny w ramach programu promocji Ministerstwa Gospodarki "Aktywizacja eksportu na wybranych rynkach".
Na zwiedzających targi czeka bogaty program merytoryczny. Pierwszego dnia odbędzie się debata otwierająca "Dlaczego Polska – możliwości i perspektywy" zorganizowana przez Agencję Rynku Rolnego z udziałem przedstawicieli ministerstwa rolnictwa, gospodarki oraz resortu spraw zagranicznych.
Drugi dzień poświęcony będzie zagospodarowaniu nadwyżek w produkcji polskiej żywności oraz omówieniu perspektywicznych rynków eksportowych, w tym krajów afrykańskich, amerykańskich, azjatyckich. Tego dnia odbędzie się również debata pod hasłem "Ranking ryzyk – sugestie z rynku dla gospodarczych think-thanków". Trzeci targowy dzień upłynie zaś pod hasłem analizy rynku żywności ekologicznej w Polsce.
W programie przewidziano również wiele wydarzeń i konferencji dla sektora handlu i HoReCa. Wśród poruszonych tematów znajdą się "Sklep convenience – przyszłość dla małych i średnich placówek handlowych", "Zakupy w sklepie spożywczym małoformatowym", "Zarzadząnie cenami i promocjami w sieciach retailowych", "Budowa pożądanego wizerunku cenowego". W ramach panelu Stowarzyszenia Kucharzy Polskich odbędzie się rozmowa pod hasłem "Lekcje smaków".
Wszyscy zwiedzający II edycję targów WorldFood Warsaw będą mogli wziąć udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami (m.in. pakiety pobytu i zabiegów w Dworze Droblin, ekspresy Cafissimo oraz prenumerata branżowego magazynu "Czas Wina").