Mleko od Coca-Coli wkrótce w sklepach. Rusza produkcja
Nowa marka mleka ma pojawić się w amerykańskich sklepach już w grudniu.
Jak podaje brytyjski dziennik "The Telegraph", mleko wyprodukowane przez światowego giganta ma być dwa razy droższe niż to dostępne obecnie na sklepowych półkach.
Jednak jak podkreślają przedstawiciele Coca-Coli, Fairlife - bo tak będzie się nazywać nowy produkt koncernu - ma zawierać o 50 proc. więcej białka, o 30 proc. mniej cukru niż tradycyjne mleko, nie ma w nim też laktozy.
- Na początku będziemy inwestować w rynek mleczarski w celu zbudowania marki, więc przez pierwszych kilka lat nie spodziewamy się ogromnych zysków. One przyjdą później - mówi Sandy Douglas, szef działu konsumenckiego Coca-Coli.
"The Telegraph" zwraca uwagę, że Coca-Cola zdecydowała się wejść na rynek mleczarski w burzliwym okresie, kiedy w USA spada sprzedaż tradycyjnego mleka, a rosną wpływy ze sprzedaży mleka smakowego i wysokobiałkowego.