Polskie produkty będą promowane na całym świecie
Agencja Rynku Rolnego podpisała w lipcu cztery umowy na realizację kampanii informacyjnych bądź promocyjnych. Ich łączny budżet wynosi blisko 10,3 miliona euro.
Kampanie, które będą prowadzone to "Pokochaj olej rzepakowy", "Rozsmakuj się w Europie", "Smak jakości i tradycji prosto z Europy" i "Smaki Europy - jakość i tradycja". Działania będą realizowane na rynku Polski, Słowacji, Japonii, Kanady, Singapuru, Tajwanu, Nowej Zelandii, Republiki Południowej Afryki, Kazachstanu, Algierii, Białorusi i Chin.
Polska żywność ponownie promowała się w Chinach
Stosowne umowy ARR zawarła z Polskim Stowarzyszeniem Producentów Oleju, Związkiem "Polskie Mięso", Unią Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (Lider Konsorcjum) oraz Polskim Zrzeszeniem Producentów Bydła Mięsnego (Konsorcjant), Stowarzyszeniem Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej (Lider Konsorcjum), Krajowym Związkiem Grup Producentów Owoców i Warzyw - Spółdzielnia Osób Prawnych (Konsorcjant), Polskim Związkiem Hodowców i Producentów Bydła Mięsnego (Konsorcjant) oraz Związkiem Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej (Konsorcjant).
Agencja informuje na swojej stronie internetowej, że w ramach kampanii promowane będą: olej rzepakowy, świeża, schłodzona lub mrożona wołowina i wieprzowina oraz przetwory spożywcze wytworzone na bazie tych produktów, mięso drobiowe wysokiej jakości oraz świeże i przetworzone owoce oraz warzywa.
Trzy kampanie wdrażane będą przez 3 lata, zaś ta realizowana przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego oraz Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego przez 2 lata. Ich łączny budżet wynosi blisko 10,3 mln euro.