Trzy skrzynie biegów
W nowych seriach Steyr Profi Classic i Profi podstawową skrzynią biegów jest wersja 16/16 oferująca prędkość do 40 km/h. Opcjonalnie może ona posiadać biegi pełzające. Kolejna przekładnia 17/16 Eco pozwala rozpędzić ciągnik do prędkości 40 km/h, ale odbywa się to przy obniżonych obrotach silnika, co przekłada się na niższe zużycie paliwa. W serii Steyr Profi Classic montowana jest dźwignia do zmiany zakresów, a cztery półbiegi zmienia się za pomocą przycisków. Natomiast w ciągnikach Steyr Profi biegi można zmieniać poprzez dżojstik Multicontroler umieszczony na podłokietniku, który został zapożyczony z wyższych serii traktorów marki Steyr. Identyczny podłokietnik montowany jest w serii Steyer Profi CVT. W tych ciągnikach – jak wskazuje nazwa – dostępna jest tylko skrzynia bezstopniowa.
Seria nowych ciągników Steyr Terrus CVT obejmuje dwa modele: Terrus 6270 i 6300 wyposażone w silnik firmy FPT Industrial o pojemności 6,7 litra. Ciągniki te oferują moc maksymalną 290 lub 313 KM przy prędkości 1800 obr./min. w przypadku...
Trzy pompy hydrauliki
W ciągnikach serii Steyr Profi Classic na podstawowe wyposażenie trafia hydrauliczna pompa tłoczkowa o wydatku 80 l/min. Opcjonalnie można zamówić pompę podającą 113 l/min. z funkcją Load Sensing, czyli podającą tyle oleju ile maszyna z niego korzystająca potrzebuje w danym momencie. Ta pompa montowana jest standardowo w nowych traktorach Steyr Profi. Natomiast do nowej serii Profi CVT trafia pompa hydrauliczna o wydatku 125 l/min., która również ma funkcję Load Sensing.
Dodatki samochodowe
Producent nowych ciągników Steyr Profi zadbał o komfort pracy ich operatorów. Oprócz amortyzacji przedniej osi montowana jest klimatyzacja, zestaw stereo HiFi i systemem głośnomówiący z technologią Bluetooth. Ponadto w ofercie są trzy wersje foteli. - Luksusowy fotel „Maximo Evolution" ze skórzaną tapicerką w wariancie dla operatora i instruktora, ogrzewanym siedzeniem i wentylacją, jak również aktywnym zawieszeniem z automatyczną regulacją idealnie dostosowuje się do potrzeb operatora. W wariancie kabiny Aktiv-Luxury dostępny jest pasujący do niego skórzany fotel pasażera. Operator ma nieograniczony widok w zasięgu 360° dzięki 4-słupkowej kabinie, dużej powierzchni szyb, oknu dachowemu i jednoczęściowej szybie przedniej. Elektrycznie podgrzewane i regulowane lusterka zewnętrzne zapewniają zawsze optymalną widoczność nawet na szerokie narzędzia. Maksymalnie 16 reflektorów roboczych z diodami LED o natężeniu światła po 2000 lumenów zamienia noc w dzień – obrazowo przedstawia Tomasz Koperski.