Case IH Quadtrac na 2016 rok
Nowy układ kierowniczy
W modelach Quadtrac, które będą zjeżdżały z linii produkcyjnych w roku 2016 przewidziano nowy elektroniczny układ kierowniczy. Podczas prac polowych potrzebne będą zaledwie cztery obroty kierownicy, by z pełnego skrętu w lewo wykonać pełny zakręt w prawo. Daje to znaczną poprawę sprawności kierowania tymi ciągnikami, w porównaniu do sześciu obrotów kierownicy, które trzeba wykonać w obecnie pracujących traktorach. Przy prędkościach przekraczających 35 km/h układ kierowniczy przełącza się automatycznie z trybu polowego na tryb drogowy. Ta zmiana sygnalizowana jest na wyświetlaczu na prawym przednim słupku kabiny i powoduje wyższy opór kierownicy, jak również mniejsze bezpośrednie przełożenie układu kierowniczego. Pozwala to zapobiec nadsterowności, a przy tym gwarantuje jeszcze bezpieczniejsze i przyjemniejsze kierowanie również podczas jazdy po drogach.
Mechanizm różnicowy i lusterka
W nowych modelach Quadtrac obsługa blokady mechanizmu różnicowego należy do wyposażenia seryjnego. Po włączeniu system pozostaje aktywny i zapewnia optymalne przeniesienie napędu na każdą z gąsienic również w trudnych warunkach polowych, dopóki nie zostanie użyty hamulec główny lub nie zostanie przekroczona prędkość 25 km/h.
Ciągniki Quadtrac wyposażone będą w podzielone lusterka szerokokątne z regulacją elektryczną. Górną część lusterka można będzie regulować elektrycznie z fotela kierowcy, natomiast jego dolne segmenty służyć będą jako lusterko szerokokątne zapewniające obszerne pole widzenia. Kolejną innowacją jest nowe oprogramowanie układu jazdy równoległej AccuGuide.