Case IH Magnum Rowtrac. Trzy modele
Do wyboru w dwóch mniejszych modelach jest przekładnia napędową Powershift, jak i bezstopniowa CVX. W najmocniejszym modelu standardowo montowana jest przekładnia CVX, która ma cztery zakresy mechaniczne, pozwalające osiągnąć bardzo wysoki poziom wydajności mechanicznej.
Są one łatwe w obsłudze i zapewniają płynne przenoszenie mocy w zakresie od 0 do 40 km/h bez konieczności użycia dźwigni lub przełącznika. Przekładnia CVX umożliwia operatorowi ustawienie wstępne trzech regulowanych prędkości docelowych do wykonywania różnych prac lub podczas jednej pracy umożliwia szybkie i płynne przejście z prędkości roboczej do uwrociowej.
Case IH APM zarządza wydajnością
System automatycznego zarządzania wydajnością (APM) w ciągnikach Case IH Magnum pozwala utrzymać podczas pracy optymalny poziom obrotów silnika przy zachowaniu zadanej prędkości jazdy. W transporcie funkcja Active Hold Control zapobiega staczaniu ciągnika w przypadku zatrzymania na pochyłości i ruszenie bez konieczności użycia sprzęgła lub hamulców.
- Komfort operatora jest jednym z priorytetowych aspektów dla inżynierów marki Case IH - podsumowuje Dan Stuart. - Dlatego jednym ze specjalnych rozwiązań zastosowanych w ciągnikach Rowtrac jest kabina Surveyor o imponującej przestrzeni wewnętrznej sięgającej 3,1m3 oraz przeszklonej powierzchni zajmującej aż 6,4m2, zapewniającej widoczność we wszystkich kierunkach.