Nowy szef New Holland Polska
Blisko ćwierć wieku temu Adam Sulak rozpoczął pracę dla firmy z logo odcisku bieżnika opony rolniczej na rynku polskim. Przez ostatnie kilkanaście lat pełnił on rolę dyrektora biznesowego New Holland Polska. Kierownictwo po nim przejął Federico Bellotto.
Zmiana na szczycie nastąpiła pod koniec zeszłego roku. Adam Sulak przeszedł bowiem na emeryturę. Podczas swojej długoletniej kadencji wyprowadził on markę New Holland na pozycję lidera w sprzedaży ciągników i czołowego gracza w segmencie kombajnów zbożowych. Przygodę z branżą techniki rolniczej Adam Sulak zaczął w 1993 roku od pracy w fabryce traktorów Ursus, gdzie pełnił m.in. rolę szefa działu sprzedaży. Osiem lat później zasilił na kilka miesięcy, w roli dyrektora marketingu, szeregi spółki SDF Polska, reprezentującej w naszym kraju głównie markę Deutz-Fahr. – Po ponad 43 latach pracy zawodowej, w tym 23 spędzonych z marką New Holland, kończy się moja przygoda z codziennymi zmaganiami o: jak najlepsze wyniki sprzedażowe i finansowe, wzrost udziałów rynkowych, podnoszenie standardów dilerskich, czy wreszcie poszukiwanie kreatywnych rozwiązań na nowe wyzwania branży. Pomimo, że czas biegnie i właśnie zamyka pewien rozdział w moim życiu, to wciąż jestem bardzo aktywny i czuję w sobie dużo pozytywnej energii, którą chciałbym wykorzystać, realizując się jeszcze w innych obszarach drogi zawodowej – podsumowuje Adam Sulak.
Federico Bellotto pracuje dla koncernu CNH 16 lat. Zaczynał od rynku włoskiego, gdzie był odpowiedzialny za dział części. Wkrótce został dyrektorem biznesowym na kraje skandynawskie i bałtyckie. W swojej karierze zarządzał też rynkami na Bliski Wschodzie i Afryce. Aktualnie, poza Polską, ma pod swoją wodzą Austrię, Szwajcarię i rynki Europy Środkowo-Wschodniej.
- Artykuł ukazał się w "Rolniczym Przeglądzie Technicznym". ZAPRENUMERUJ