New Holland, Case IH i Steyr w okresie pandemii
CNH Industrial Aftermarket Solutions oraz marki: New Holland, Case IH i Steyr podejmują dodatkowe kroki, aby zapewnić wysoką jakość obsługi dilerów oraz klientów podczas trwania epidemii COVID-19.
Dział CNH Industrial Aftermarket Solutions pracuje intensywniej niż kiedykolwiek, aby zapewnić ciągłość działań związanych z obsługą części w obecnej sytuacji. Jak zaznacza koncern, jego celem i priorytetem jest realizacja potrzeb klientów, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa i zdrowia wszystkich zaangażowanych w ten proces osób. Mając to na uwadze, ważne jest, aby zapoznać się z poniższymi kluczowymi działaniami jakie zostały podjęte.
Europejskie magazyny działają jak dotychczas, przestrzegając wytycznych wprowadzonych przez lokalne rządy dotyczących zdrowia i bezpieczeństwa. W nieco odmiennej sytuacji pozostaje jedynie magazyn we włoskiej Modenie, który aktualnie koncentruje się tylko na obsłudze zamówień „pilnych”. Jego wydajność ma zostać zwiększona w nadchodzących tygodniach, jeśli tylko pozwoli na to sytuacja związana z COVID-19.
Transport części działa jak dotychczas. W większości przypadków nie ma opóźnień w porównaniu z normalnym czasem dostawy, jedynie we Francji, wczesne dostawy (przed 8 rano) zostały zawieszone. Dostawy drogą lotniczą na terenie Europy zostały zwiększone, aby zagwarantować krótki czas oczekiwania.
Joskin w okresie pandemii
Działy Dealer Parts Support oraz Sprzedaży i Marketingu pracują zdalnie, aby zapewnić taki sam poziom usług i wsparcia jak dotychczas. Dzięki rozwiązaniu jakim jest praca zdalna wszyscy pracownicy i współpracownicy chronią swoje zdrowie.
Punkty dilerskie pozostają otwarte. Gdzie tylko jest to możliwe, dla klientów, którzy potrzebują wsparcia dedykowani pracownicy są dostępni pod telefonem.
Dział wsparcia technicznego pracuje zdalnie, aby efektywnie wspierać dilerów i klientów, zwłaszcza w czasie rozpoczęcia sezonu na terenie całej Europy. W sprawie działań serwisowych firma jest gotowa wspierać w terenie, przestrzegając wytycznych i obostrzeń obowiązujących w kraju.
Stacjonarne szkolenia techniczne zostały obecnie zawieszone. W to miejsce zapewnione są kursy i szkolenia online, dostępne na WebAcademy. Organizowane są wirtualne sesje szkoleniowe, aby mechanicy pozostawali na bieżąco oraz nabywali nową niezbędną wiedzę techniczną.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, istotnym jest, aby pamiętać, że głównym priorytetem jest zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich zaangażowanych stron: pracowników, dilerów , partnerów biznesowych i klientów, przy jednoczesnym utrzymaniu dotychczasowego wysokiego poziomu usług.