Przede wszystkim o drobiu, ale nie tylko. Pierwszy spożywczy TweetUp

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: (zac) | redakcja@agropolska.pl
14-03-2019,12:50 Aktualizacja: 17-03-2019,13:18
A A A

Firma SuperDrob 7 marca zorganizowała pierwszą edycję wydarzenia Food Tweetup. W warszawskiej siedzibie spółki spotkali się dziennikarze, analitycy rynku, liderzy społeczno-polityczni, a także obserwatorzy branży i przedsiębiorcy aktywni na Twitterze.

Uczestnicy rozmawiali o wyzwaniach w branży drobiarskiej i rolno-spożywczej.

Food Tweetup składał się z dwóch części. W pierwszej kolejności zaprezentowano najważniejsze wyzwania w branży drobiarskiej i spożywczej w latach 2019-2020. Przedstawione zostały również możliwości biznesowe oraz komunikacyjne, jakie daje platforma Twitter.

#TweetUpMRiRW, #DlaRolnikaDlaKonsumenta, Jan Krzysztof Ardanowski, TweetUp w ministerstwie rolnictwa

Rolnicy zasypywali ministra pytaniami, czyli TweetUp na Wspólnej

Kilkudziesięciu młodych rolników z całego kraju wzięło udział w pierwszym #TweetUpMRiRW, który 7 marca odbył się w gmachu resortu rolnictwa przy ulicy Wspólnej. Czym jest TweetUp? To impreza, która umożliwia spotkanie...
Później odbyła się część kuluarowa - niezwykle ważna dla wymiany informacji i opinii o branży spożywczej.

- Nasz Tweetup pokazał, że Twitter jako platforma społecznościowa skupia wiele interesujących osób związanych z produkcją żywności jako strategicznego zasobu państwa. Warto się wymieniać opiniami o wyzwaniach naszej branży, do których obecnie należą takie tematy jak: sprawa konsolidacji na rynku, budowania silnych marek rolno-spożywczych, edukacji konsumenckiej oraz zrównoważonego rozwoju producentów spożywczych i rolników. Goście docenili bezpośredni dostęp do ekspertów z firmy i branży - mówi Łukasz Zając, PR manager w SuperDrob.

Tweetup to spotkanie użytkowników Twittera. To doskonała okazja na to, aby komentatorzy, eksperci, dziennikarze i liderzy branży mogli się poznać w świecie realnym. Jak można było się przekonać, w Polsce Twitter to nie tylko polityka, ale również  #AGRO #FMCG #FOOD.

Już teraz organizatorzy Food Tweetup zapowiedzieli kolejną edycję tego wydarzenia. Odbędzie się 16 maja br. (czwartek) w centrum Warszawy o godz. 18. W przeciwieństwie do pierwszej edycji, druga edycja Food Tweetup będzie dostępna dla większej liczby gości. Wydarzenie gromadzi już wielu sympatyków, a w maju zostanie opublikowana oficjalna lista partnerów. Zgłoszenia można przesyłać na adres: pr@superdrob.pl

Poleć
Udostępnij