Polska Izba Mleka w Chinach. Promują nasze produkty
2700 wystawców i ponad 55 tysięcy zwiedzających - tak wygląda tegoroczna edycja targów SIAL CHINA 2015, które potrwają do 8 maja. To jedna z najważniejszych imprez wystawienniczych branży rolno-spożywczej na świecie.
Impreza odbywa się w liczącym 23 mln mieszkańców Szanghaju. W Shanghai New International Expo Centre Hall wystawcom udostępniono 10 hal wystawienniczych (W1-W5 oraz E1-E5) na ponad 115 tys. metrów kwadratowych.
Na targach nie mogło zabraknąć przedstawicieli Polskiej Izby Mleka, którzy są współorganizatorami stoiska kampanii Trade Milk.
Kampania ma na celu pomoc w promowaniu polskich, a także europejskich produktów mleczarskich na rynku chińskim poprzez podkreślanie ich wysokiej jakości oraz wybornego smaku, uzyskanego dzięki ekologicznym i naturalnym technologiom produkcji.
Promocją objęte są następujące artykuły mleczarskie: sery żółte dojrzewające, mleko w proszku, mleczka smakowe oraz jogurty.
Stoisko Trade Milk można oglądać w hali W4, pod numerem G098. Odwiedzający dowiadują się wiele na temat produkcji mleczarskiej w Polsce i Europie, standardów bezpieczeństwa przestrzeganych podczas produkcji żywności oraz wysokiej jakości wyrobów.
Ekspozycja stwarza również możliwość nawiązania kontaktów biznesowych oraz podjęcia współpracy z polskimi producentami mleka i przetworów mlecznych. Na czas tegorocznej edycji targów partnerzy kampanii przewidzieli specjalną aplikację interaktywną o nazwie: TRADE MILK App, która ułatwia sprawne poruszanie się po targach.