Lemken optymalizuje serwis
Lemken jest w trakcie wdrażania nowej, kompleksowej strategii usług pod hasłem "Fit for Future", aby upewnić się, że jego klienci otrzymują jeszcze lepszą i bardziej płynną obsługę. Pierwszym jej krokiem jest utworzenie nowej struktury.
Obecnie zostały połączone działy części zamiennych z działami serwisowym Lemkena. Pozwoli to przyspieszyć proces decyzyjny, upewnić się, że know-how jest wspólne i pozwala to skutecznie i szybko wprowadzać nowe produkty oraz usługi na rynek.
Lemken i Krone - wspólne pokazy polowe
Lemken zapowiada stworzenie także jeszcze dodatkowego stanowiska. Za obsługę posprzedażową klientów rynków Europy Środkowej i Wschodniej odpowiedzialny będzie Mathias Scheiper, będzie on wspierany przez Edila Sujunbaeva, nowego regionalnego Service Managera dla Europy Środkowej i Wschodniej. Edil będzie bezpośrednim kontaktem w sprawach technicznych i organizacyjnych. Będzie on miał wpływ na przyspieszenie procesu decyzyjnego oraz komunikację z właściwymi osobami w centrali Lemken w Alpen, a także w zakresie obsługi spraw gwarancyjnych. Będzie także współpracować z lokalnymi technikami we wszystkich sprawach związanych z wdrożeniami. Edil przeprowadzi także kontrole na miejscu w celu wprowadzenia standardów Lemken, w treści eksploatacji i utrzymywania bezpośredniego kontaktu z partnerami dystrybucyjnymi i klientów końcowych.
Edil studiował nauki rolnicze, na kierunku techniki rolniczej na Uniwersytecie Hohenheim. Był zatrudniony w firmie Lemken na wielu stanowiskach od 2009 roku i zdobył wszechstronne doświadczenie z produktami tej marki. Jego najnowsza doświadczenie jako menedżer produktu w dziale serwisu czyni go idealną osobą do tej nowej pozycji.