Case IH Polska podpowiada jak zarabiać więcej w swoim gospodarstwie
Polski oddział amerykańskiej marki postanowił przybliżyć możliwości zastosowania nowoczesnych technologii proponowanych współczesnemu rolnictwu w celu zwiększenia efektywności pracy przy jednoczesnym zmniejszeniu jej kosztów.
Z dniem 21 sierpnia 2017 r. wystartował projekt „Case IH na 5”. Jak zapewnia jego pomysłodawca, pod adresem www.caseihna5.pl regularnie prezentowane będą tematyczne e-booki, w których specjaliści i eksperci marki Case IH w Polsce dzielą się z czytelnikami szeregiem materiałów merytorycznych.
Case IH Steiger 620 z rekordem znanego centrum testowego
Uczestnicząc w akcji będzie można dowiedzieć się m.in. jak wyeliminować straty poprzez zastosowanie w kombajnach zbożowych najnowszych technologii mających zapewnić najlepszą wydajność, czystość ziarna, a także poprawiających ich niezawodność, zmniejszając przy tym koszty eksploatacji i zużycia paliwa. Projekt ma także przybliżyć, czym jest rolnictwo precyzyjne i jakie oszczędności pozwala generować, a także co umożliwia synchronizacja pomiędzy maszynami bez wychodzenia z biura.
Projekt „Case IH na 5” to przewodnik po produktach marki Case IH, proponowanych rozwiązaniach technologicznych, jak i szereg przydatnych wskazówek, dotyczących bieżącej obsługi maszyn czy też możliwości sfinansowania zakupu nowych produktów bez konieczności wychodzenia z domu.
Wystarczy wejść na stronę www.caseihna5.pl, wypełnić formularz, aby po chwili użytkownik otrzyma e-mail zwrotny, pozwalający na zapisanie e-booka na swoim komputerze. W ten szybki sposób odbiorca będzie miał dostęp do materiałów opracowanych przez ekspertów marki Case IH. W każdy poniedziałek – począwszy od 21 sierpnia br. – dostępny jest kolejny z pięciu bloków tematycznych.
- To unikatowy projekt, jeśli chodzi o branżę rolniczą. Stanowi nowoczesne rozwiązanie, które pozwoli uczestnikom akcji w krótkim czasie sprawdzić, w jaki sposób, sięgając po nowoczesne technologie proponowane dzisiaj przez markę Case IH, zwiększyć efektywność oraz wydajność pracy przy jednoczesnym zmniejszeniu jej kosztów. Projekt będzie szeroko komunikowany. Jako marka, która od 175 lat dostarcza branży najnowocześniejsze technologie, pragniemy być dla współczesnego rolnika partnerem. Celem takiej współpracy ma być optymalizacja zysków osiąganych przez gospodarstwo, w którym pracują ciągniki i maszyny Case IH – podsumowuje projekt Alicja Dominiak-Olenderek, szef marketingu Case IH Polska.