BASF Crop Protection Polska podsumował sezon 2014
4 grudnia w Warszawie firma BASF zorganizowała spotkanie z dziennikarzami, podczas którego dokonano podsumowania sezonu 2014.
- Jeżeli spojrzymy na rynek środków ochrony roślin, to widać, że wzrósł w tym roku o 10-15 procent - mówi Jacek Brol, kierownik działu marketingu Crop Protection BASF Polska.
- Wzrost wynikał z wysokiej presji chorób grzybowych, szczególnie w uprawach zbożowych, a także rzepaku - dodaje.
Jakie są prognozy na 2015 rok? - Trudno dziś precyzyjnie mówić, jak to będzie wyglądało, bo na wzrost rynku środków ochrony roślin wpływa wiele czynników, takich jak np. pogoda - zauważa Jacek Brol.
Podczas spotkania z dziennikarzami specjaliści BASF omawiali przebieg sezonu 2013/2014 w odniesieniu między innymi do zbóż, rzepaku i kukurydzy.
Sporo miejsca poświęcono prezentacji efektów działania znanych i sprawdzonych produktów, ale również nowości.
BASF ma już 150 lat
Spotkanie było dobrą okazją do przypomnienia ważnej rocznicy. Już w przyszłym roku koncern BASF będzie świętowała 150. rocznicę powstania. Z tego powodu firma postanowiła nieco zmodyfikować znany na całym świecie logotyp.
- Zmiana logotypu to tylko jeden z elementów. W przyszłym roku planujemy szereg działań, które będą nawiązywały do tego wspaniałego jubileuszu - mówi Agnieszka Łyczak-Szymczyk, menadżer ds. komunikacji.
Logo zawierające hasło "The Chemical Company" zastąpi deklaracja "We create chemistry". Od 1 stycznia nowe elementy zostaną rozpowszechnione we wszystkich kanałach komunikacyjnych BASF. Pozostałe elementy wizerunku koncernu, np. sześć firmowych kolorów, pozostaną bez zmian.