Ktoś rozsyła fałszywe SMS-y. Nie daj się nabrać
PGE Obrót z Rzeszowa, zajmująca się w Grupie PGE sprzedażą energii do odbiorców końcowych ostrzega swoich klientów przed fałszywymi SMS-ami z informacją o planowanym wyłączeniu prądu w związku z rzekomo nieuregulowanymi płatnościami.
Jak poinformował PAP w poniedziałek rzecznik spółki Mariusz Majewski, w SMS-ach znajduje się link prowadzący do strony łudząco przypominającej stronę logowania do elektronicznego Biura Obsługi Klienta PGE, a stamtąd do strony z listą banków i systemu płatności elektronicznej.
Oszuści podszywają się pod urzędników. ARiMR ostrzega rolników
- Po zalogowaniu należy sprawdzić zakładkę "Finanse", aby potwierdzić prawdziwość faktur oraz danych. Zanim dokona się płatności, należy zweryfikować dane z otrzymaną mailowo eFakturą lub fakturą przesłaną korespondencyjnie - dodał Majewski i przypomniał, że fałszywe wiadomości SMS to kolejny, obok e-maili oraz fałszywych faktur, sposób działania oszustów.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości klienci PGE mogą kontaktować się z Infolinią spółki pod numerem (+48) 422 222 222.
Zdaniem rzecznika działania nieuczciwych sprzedawców to problem, z którym zmagają się wszyscy operatorzy usług. - PGE Obrót opiera swoją działalność na transparentności oraz uczciwej konkurencji, polegającej m.in. na dokładnym informowaniu klientów o swoich produktach i usługach - podkreślił Majewski.
Nawozowy gigant ostrzega przed oszustami
Ponadto, spółka prowadzi własne akcje informacyjne ostrzegające oraz informujące klientów, jak nie dać się oszukać, a także, przypominające o prawach konsumentów i zachęcające do dokładnego czytania wszelkiego rodzaju umów.
PGE Obrót wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE, największej grupy energetycznej i ciepłowniczej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka obsługuje ponad 5 mln klientów.
- Wiesz o ważnym wydarzeniu? Poinformuj nas o tym. Czekamy: redakcja@agropolska.pl