Pöttinger – ulepszenia w przyczepach
Pöttinger posiada w ofercie ponad 57 modeli wozów do zbierania zielonek z pola, co czyni go światowym liderem w produkcji takich maszyn. W bieżącym sezonie austriacki producent wprowadza w swojej flocie kilka zmian.
Pöttinger – nowy kondycjoner walcowy RCB w kosiarkach Novacat
Jednak z nich dotyczy nowego dyszla. Ma on być wprowadzony do typoszeregów przyczep Europrofi, Torro oraz Jumbo. Dzięki zwiększeniu nacisku na dyszel do 3 ton, pozwalana zwiększenie o 1 tonę ładowności, w stosunku do jej maksymalnej wartości. W taki sposób, zwiększa się również przyczepność kół maszyny, co poprawia trakcję.
Automatyczna pozycja transportowa i robocza
Nowe automatyczne ustawienia transportowe i robocze wprowadzone zostały w modelach od Primo do Torro Combiline (był to już standard w modelach Jumbo). System sprawia, że praca operatora jest lżejsza i wygodniejsza. Ponadto podbieracz ma większy prześwit, ponieważ odchylany dyszel unosi go automatycznie. Dzięki bezpośrednio wybieranemu położeniu poziomemu, bezpieczeństwo podczas transportu jest również zwiększone.
Ulepszony mechaniczny skręt
W modelach maszyn z 2-tonowym zaczepem, ulepszono mechaniczny układ skrętu kół. Jest on teraz wygodniejszy w użyciu oraz ma wydłużoną trwałość. Blokowany sworzeń skrętu, daje łatwość podczepiania maszyny do ciągnika. Zabezpieczenie antykolizyjne chroni drążek przed uszkodzeniami oraz przed kontaktem z oponami ciągnika.
Pöttinger – nowy dyrektor Marketing Communication
Reflektory ledowe
Nowy pakiet oświetlenia roboczego z siedmioma reflektorami led gwarantuje bardzo dobrą widoczność w nocy. Rozładunek nocą jest teraz bezpieczniejszy, dwa reflektory są umieszczone w komorze ładunkowej, dwa na tylnej klapie i dwa nad podbieraczem. Nowy pakiet oświetlenia jest dostępny dla wszystkich modeli od Primo do Jumbo Combiline, pod warunkiem, że przyczepy są wyposażone w terminal Power Control.
Nowe opony
Pöttinger w swoich wozach zbierających zwiększył wybór opon. Nowe ogumienie dla modeli Euroboss T to Delcora 445/45R19 GSP +; dla modeli Torro i Jumbo jest to 800/45 R26,5 Flotation Trac Vredesteina oraz 800/45 R26,5 Country King marki Nokian.
Nowe opony dla Euroboss T mają zgodną z przepisami szerokość zewnętrzną. Specyfikacja nowych opon dla modeli Jumbo i Torro została oparta na nowych, polowych kryteriach.