Pöttinger – nowy dyrektor Marketing Communication
Od grudnia ub. r. nowym dyrektorem Marketing Communication firmy Pöttinger, został T.C. Truesdell. Dzięki tej nowej władzy wykonawczej, austriacki producent maszyn rolniczych skupia się jeszcze bardziej na umiędzynarodowieniu swoich produktów.
Siewnik Pöttinger Aerosem – siew w podwójnych rzędach
Global Communication Marketing ma za zadanie ponowne ustawienie spółki w rynku maszyn rolniczych, gdzie duże znaczenie ma elektronizacja, cyfryzacja zarządzania maszynami rolniczymi oraz wyznaczanie nowych kierunków dalszego wzrostu.
T.C. Truesdell urodził się w U.S.A. gdzie jego rodzina prowadzą działalność związaną z maszynami rolniczymi w Kolorado. Truesdell pracował przez wiele lat w znanym producentem maszyn rolniczych, gdzie zdobywał międzynarodowe doświadczenie na różnych rynkach. Jest zaznajomiony z rolniczą branżą oraz technologiami, rozumie potrzeby klientów. - Podobnie jak wielu naszych klientów, moje korzenie są w rodzinnym biznesie mogę docenić wartości, które definiują naszą firmę na poziomie lokalnym, jak i międzynarodowym, czy w naszej sieci dystrybucyjnej lub z klientami końcowymi. Moim celem jest budowanie i pielęgnowanie partnerstwa. Jednym z moich głównych celów na najbliższe kilka lat jest dalszy rozwój naszych procesów i innowacyjnych metod komunikacji w celu zapewnienia jeszcze lepszej informacji i wsparcia dla obecnych i potencjalnych klientów. Liczę na współpracę z moim doświadczonym zespołem, aby awansować i promowania długoterminowej strategii spółki – mówił T.C. Truesdell. Po studiach marketingu na Uniwersytecie Gonzaga w stanie Waszyngton, jego ścieżka kariery podąża przez Niemcy do Austrii. - TC Truesdell jest ekspertem w dziedzinie marketingu, zna branżę rolniczą od dzieciństwa. Będzie on wykorzystać swoją rozległą wiedzę i wieloletnie doświadczenie do wspierania wzrostu Pöttingera - mówi Gregor Dietachmayr, główny szef sprzedaży i marketingu austriackiej spółki.