New Holland T6.160 Golden Jubilee
Ciągnik główny o mocy maksymalnej 143 KM w gospodarstwie rolnym o powierzchni 43 ha. Na taki wariant zdecydował się Andrzej Czubiński z miejscowości Kobyle koło Kłodawy w województwie łódzkim.
Elementami przykuwającymi na pierwszy rzut oka uwagę są niestandardowe barwy maski, dachu kabiny, błotników oraz felg kół. Jest to bowiem specjalna limitowana wersja jubileuszowa Golden Jubilee. Ciągniki te były dostępne jedynie w ubiegłym roku. Dopłata do jubileuszowego konia pociągowego wynosiła około 8 tys. zł netto.
„Goldena” wyróżnia przede wszystkim położony fabrycznie ciemnogranatowy metaliczny lakier o nazwie Profondo Blue. Znajdziemy go na masce, dachu kabiny i tylnych błotnikach. Upamiętniają-ca 50-lecie działalności fabryki w angielskim Basildon kolorystyka nie uwzględniała oferowanego opcjonalnie ładowacza czołowego.
Jednak Andrzej Czubiński zażyczył sobie, aby i ten element podciągnąć pod jubileuszowe barwy. Identyczny z oryginalnym ciemnogranatowy lakier Profondo Blue został nałożony w Polsce. Jak ocenia reprezentujący firmę New Holland Polska Łukasz Chęciński, jest to prawdopodobnie jedyny taki ciągnik w Europie.