Massey Ferguson 65 (1958-1966 r.)
W ciągu ośmiu lat produkcji ciągników MF-65 zbudowano ich ponad 60 tys. Do zakupu tej maszyny zachęcała z pewnością wysokoprężna jednostka Perkinsa i możliwość zamówienia przekładni ze wzmacniaczem momentu.
Skandynawski traktor BM Volvo 320 Buster (1961-1964 r.)
Rok 1955 oznaczał wiele zmian w ofercie przedsiębiorstwa Massey-Harris-Ferguson. Na scenie pojawił się Ferguson FE-35, będący następcą kultowego modelu TE-20. Nowy model wniósł wiele potrzebnych zmian. W stosunku do poprzednika otrzymał on sześciobiegową, dwuzakresową skrzynię przekładniową, z dwustopniowym sprzęgłem i niezależnymi obrotami wałka WOM. Hydrauliczny układ trzypunktowego podnośnika wyposażono w mocniejszą pompę, co poprawiało jego udźwig. Natomiast mocniejszy, bo 31-konny, silnik benzynowy Continental uzupełniony został 37-konnym dieslem Standard z fabryki Banner Lane.
Do upraw rzędowych
W tym samym roku zaprezentowano jeszcze jeden ciągnik Ferguson F-40, który właściwie stanowił odmianę FE-35 cechującą się podwyższonym prześwitem. Dedykowano go do upraw rzędowych. W sieci sprzedaży Massey Harrisa traktor ten nosił oznaczenie MH-50. Jednak polityka utrzymywania dwóch odrębnych marek była bardzo kosztowna. Dlatego w 1957 r. przedsiębiorstwo Massey-Harris-Ferguson skróciło swoją nazwę do Massey Ferguson. Zarząd firmy postanowił wprowadzić dla wszystkich ciągników jednolitą stylistykę Massey Harrisa. Traktory otrzymały czerwoną maskę i szary korpus. Wpłynęło to też na ujednolicenie nomenklatury modeli F-40 i MH-50, które odtąd budowano pod wspólną nazwą Massey Ferguson 50.