Kolejne ciągniki Deutz-Fahr w wersji Warrior
Deutz-Fahr poszerza gamę modeli ciągników oferowanych w limitowanej wersji wyposażenia Warrior. W pierwszym etapie wersja ta była dostępna w modelu Deutz-Fahr Agrotron 6215 TTV Warrior. Teraz w tej wersji wyposażenia dostępne są wszystkie modele Serii 6 (6155/6165/6175/6185/6205/6215) we wszystkich oferowanych transmisjach: Powershift, Rcshift i TTV).
Silniki Deutz Tier 5 (Euro 5)
Nowe wersje ciągników są wyposażone w silniki spełniające wymogi normy emisji spalin Tier 5 (Euro 5). Deutz-Fahr Agrotron Serii 6 w wersji Warrior są oferowane z transmisjami Powershift i RCshift, pracującymi z przekładnią ZF TPT. Jest to skrzynia z 5 biegami oraz 6 półbiegami Powershift pod obciążeniem, która bez reduktora oferuje 30+15, a z reduktorem 54+27 przełożeń. W modelach Powershift operator zmienia biegi dźwignią, a półbiegi przyciskami. W rozwiązaniu o nazwie RCshift nie ma dźwigni zmiany biegów, przełożenia zmieniane są za pomocą joysticka. RCshift oferuje także tryb półautomatyczny (ciągnik sam zmienia półbiegi Powershift) oraz dwa tryby automatyczne (ciągnik zmienia sam biegi i półbiegi).
Deutz-Fahr prezentuje ulepszoną Serię 5D
Skrzynia biegów w wersji TTV
Modele Agrotron 6155-6215 TTV Warrior wyposażono w bezstopniową skrzynię biegów ZF Eccom (6155 TTV – 6185 TTV) lub S-Matic (6205 TTV i 6215 TTV) w wersji standardowej lub HD – Heavy Duty. Jak podaje producent - w skrzyni tej podczas pracy, tylko do 40% mocy przenoszonej jest na koła poprzez hydrostat. Układ napędowy pozwala na pracę w trybach: manualnym, automatycznym i WOM. Tryby wybierane są przy użyciu przycisku na podłokietniku w kabinie ciągnika.
Amortyzacja dla komfortu
Agrotron w wersji Warrior dostępny jest z osią przednią o całkowicie nowej konstrukcji, produkowaną w zależności od modelu przez firmy Carraro lub Dana. Amortyzacja osi działa adaptacyjnie do prędkości jazdy, siły hamowania i warunków terenowych i ma możliwość zmiany i dostosowywania sposobu działania i twardości zawieszenia. Układ posiada też możliwość rozłączenia amortyzacji.
Układ hydrauliczny
W zależności od wersji napędu – modele Serii 6 oferują pompy o różnych wydajnościach. W napędzie Powershift oraz RCshift z hydrauliką sterowaną dźwigniami standard wyposażenia stanowi pompa o stałej wydajności 84 l/min, jako opcja oferowana jest pompa o zmiennej wydajności Load-Sensing 120 l/min. W RCshift z hydrauliką sterowaną elektronicznie oraz w TTV standard to pompa LS 120 l/min. Wszystkie te modele można wyposażyć w pompę Load-Sensing o wydajności 160 l/min. Operator za pomocą dźwigni może sterować maksymalnie 4 obwodami, przy sterowaniu elektronicznym operator może sterować maksymalnie 5 obwodami. Modele Serii 6 mogą być wyposażone w pakiety Comfort z maksymalnie 2 obwodami montowanymi przy przednim podnośniku.