Kampania edukacyjna promująca mleko

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: Remigiusz Kryszewski | redakcja@agropolska.pl
29-02-2016,10:55 Aktualizacja: 29-02-2016,11:17
A A A

Mam kota na punkcie mleka, to kontynuacja trzyletniego programu realizowanego przez Polską Izbę Mleka przy współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka.

Kampania, która ruszyła z początkiem roku ma na celu budowanie świadomości i przekazywanie informacji na temat wartości odżywczych i zdrowotnych mleka i jego przetworów. Jej celem jest również zadbanie o wzrost konsumpcji tych produktów.

mleko, szkoła, uczniowie, MRiR, Krzysztof Jurgiel

Potrzeba więcej pieniędzy na mleko w szkołach

Polska Izba Mleka apeluje do ministra rolnictwa i rozwoju wsi o zwiększenie o 20 proc. budżetu na program "Szklanka Mleka". Chodzi o to, aby dostęp do mleka miały wszystkie dzieci w wieku szkolnym. Jeszcze w styczniu rozpoczynają się...

 

W ramach akcji zaplanowano szereg działań informacyjno-promocyjnych, wśród których są broszury informacyjne wraz z pomocami dydaktycznymi dla nauczycieli, cykl spotkań i przedstawień teatralnych z udziałem mlecznego bohatera, gry i zabawy online oraz liczne konkursy i prezentacje.

Organizatorzy zachęcają szkoły do uczestniczenia w kampanii. Aby przystąpić do programu wystarczy wejść na stronę http://www.kochammleko.pl i wypełnić deklarację. Udział w projekcie jest bezpłatny, jednak ilość materiałów ograniczona.

Akcja potrwa do końca 2016 r. i jest sfinansowana ze środków Funduszu Promocji Mleka.

Szczegóły na temat programu można znaleźć na stronie: http://www.kochammleko.pl

Poleć
Udostępnij
Aktualne wydanie
Hoduj z głową świnie 5/2024

Hoduj z głową świnie:

-Jakie źródło energii jest najlepsze

-Żeby loszki nie były tucznikami

-Nie ma paszy wolnej od mikotoksyn

-Rolnictwo 4.0 w chlewni

PRENUMERATA


 

Aktualne wydanie
Hoduj z głową bydło 5/2024

Hoduj z głową bydło:

-Ketozie można i trzeba zapobiegać

-Specyfika żywienia krów mlecznych w zasuszeniu

-Bolusy na lepszy start

PRENUMERATA