Kampania edukacyjna promująca mleko
Mam kota na punkcie mleka, to kontynuacja trzyletniego programu realizowanego przez Polską Izbę Mleka przy współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka.
Kampania, która ruszyła z początkiem roku ma na celu budowanie świadomości i przekazywanie informacji na temat wartości odżywczych i zdrowotnych mleka i jego przetworów. Jej celem jest również zadbanie o wzrost konsumpcji tych produktów.
Potrzeba więcej pieniędzy na mleko w szkołach
W ramach akcji zaplanowano szereg działań informacyjno-promocyjnych, wśród których są broszury informacyjne wraz z pomocami dydaktycznymi dla nauczycieli, cykl spotkań i przedstawień teatralnych z udziałem mlecznego bohatera, gry i zabawy online oraz liczne konkursy i prezentacje.
Organizatorzy zachęcają szkoły do uczestniczenia w kampanii. Aby przystąpić do programu wystarczy wejść na stronę http://www.kochammleko.pl i wypełnić deklarację. Udział w projekcie jest bezpłatny, jednak ilość materiałów ograniczona.
Akcja potrwa do końca 2016 r. i jest sfinansowana ze środków Funduszu Promocji Mleka.
Szczegóły na temat programu można znaleźć na stronie: http://www.kochammleko.pl